2014. július 13., vasárnap



Néhány szó...

Szép napot minden kedves Honest Critics olvasónak/követőnek!

Úgy döntöttem, hogy ami a napokban történt az már eléggé felháborító, így megérdemel egy bejegyzést.

Először is leszögezném, hogy azért vagyok itt a Honest Critics csapatában, sőt tovább mennék azért jött létre ez a csapat és ez a blog, hogy a Ti érdekeiteket szolgáljuk, Nektek segítsünk és a Ti kívánságaitokat teljesítsük.
Na már most, azt hiszem, hogy soha nem kértük, hogy hálálkodjatok, DE egy bizonyos szintig tiszteljetek és legyetek nekünk hálásak a munkánkért. Remélem nem csak én vagyok azon véleményen, hogy ha valaki rendelni szeretne azt nem csak, hogy normális hangnemben, hanem kedvesen tegye, s egyértelműen nem fölényeskedve, lenézően.
Felháborítónak tartjuk azt mikor valaki lekezelően KÉR!!! valamit. Ha jók az infóink, nem Ti tesztek szívességet nekünk hanem mi nektek, így van?
A jelenlegi eset után felhívnám egyesek figyelmét, hogy nem, ismétlem NEM érdekel senkit, hogy milyen csinimini csajszik vagytok, mindenféle csillivilli dolgokkal/kütyükkel nem vagytok felsőbb rendűek senkitől, tehát tőlünk sem!

Jelenlegi esetben arról van szó, hogy egy cseppet sem számít, hogy egy régi számítógépről vagy éppen az iphone-odról írsz nekünk rendelést.
( Most komolyan el sem akartam hinni, hogy létezik efféle söpredék, mert ez igen is ilyenre vall, aki minden egyes üzenethez odanyomja azt, hogy " Az iphonomról küldve". Nevetséges... Nem hittem a szememnek, hogy ilyen van. Egyszerűen gyerekesnek tartom. Ennyi, ez egy vicc, és mit ad ég? Mégsem poénkodott az illető. Nagy tapsot neki:
  )

Én megértem, hogy biztos nagyon sokat könyörögtél érte a szüleidnek, vagy alig vártad a szülinapodat, hogy hozzájuthass a holmihoz, de kérdem én: Ki a *** érdekel? (bocsánt...)
Ahhoz pedig végképp semmi közöd, hogy nekünk mink van, érthető?

Remélem van aki megért, és hiszem azt, hogy az illető magára ismert. Köszönöm a figyelmet, bár nem hittem volna, hogy valaha is ilyet kell írnom.

xoxo
Szaffy, a Honest Critics csapatával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése