2014. július 27., vasárnap


57. Kritika: Unus Mactabilis Votum



Unus Mactabilis Votum/Egy halálos ima (link)

Kinézet:
o Fejléc: Első látásra talán azt mondanám, hogy egyszerű. De ha ezt mondom, akkor az azt jelenti, hogy nem néztem meg rendesen a fejlécedet. Alapból ez egy gif-es fejléc, és nekem nagyon tetszenek, az ilyen fejlécek, mert különlegessé varázsolják az összhatást. Tehát ezt értékelem. :) A lány eléggé érdekes, figyelemreméltó, magára vonja a tekintetem, kissé furcsa, de úgy gondolom, mégis szép. A betűtípus szép, jól olvasható. A színek harmonikusak. Minden klappol. Nagyon tetszik! Imádom! :)

o Háttér: Nekem úgy kifejezetten nem tetszik, de a bloghoz minden tekintetben passzol, mert szőrös (bocsánat, másképp nem tudtam kifejezni magam) és a történetedben farkasok is szerepelnek, meg a fejlécen, tehát jó. Nem kötök bele.

o Modulok: Nem igazán tetszik, az ahogy most van, mert amikor lentebb görgetek, akkor az oldalt lévő szövegeket betakarja..Ez így semmiképpen sem jó szerintem.

o Értékelésem: 10/8 

Történet:
Nos, eddig igazán tetszett a történet. Izgalmas és kíváncsi vagyok a folytatásra. Voltak pillanatok, amikor nem igazán értettem, hogy melyik szereplő beszél és, hogy kinek a szemszögét olvasom éppen. Igazából még nem nagyon tudok mit mondani, mert csak néhány fejezet van fent. Egyébként szépen kifejezed magad, és hosszú mondatokat írsz, ami jó, mert vannak azok a tucatblogok, ahol csak pár szavas, mondhatni tőmondatokból épül fel a történet. Mindenesetre én várom a folytatást, kíváncsi vagyok, hogyan alakul a szereplőid sorsa. Később, amikor valamikor több fejezeted lesz fent, térj vissza és akkor talán több mindent tudok majd mondani neked.

10/9

Helyesírás:
Ebbe én nem tudok belekötni. Néhol vettem csak észre elírást, illetve egy-két elnézhető hibát. Szerintem rendben van.

xxxIvory

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése