2014. július 24., csütörtök


55. Kritika: { b l o o d y r o m a n t i c }

Mielőtt nekivágnék mosolygós arccal a kegyetlen mészárlásnak gondoltam megint megjegyzek pár dolgot. Ezzel a bloggal már többször is szembe találkoztam az internet függésében töltött életem során és minden egyes alkalommal el is határoztam, hogy „Amint lesz időm elolvasom.”, de eddig nem volt rá időm. Ezért köszönöm neked Raistlin, hogy pont tőlem kérted a kritikát.
Nem egy egybefüggő történetet írsz és nem is designblog, amit vezetsz, hanem igazán rendhagyó módon sok- sok fandomot keversz hosszabb vagy rövidebb történetek jelenlétében. De a továbbiakban, ezt majd részletesebben is kifejtem.

A blog megtekintéséért katt.

Kinézet:
Én nem értek a blogok kinézetéhez és a HTML- kódokhoz sem, de az biztos, hogy te oldalad kinézete nem mindennapi. A lap jobb oldalán megjelenő egyetlen gif, egyszerűen nem engedi, hogy máshová nézzen az odatévedő, amíg legalább ötször nem látta, ahogyan kiíródik a cím. A színek összhangban vannak egymással és egyfajta túlvilági nyugalmat árasztanak. Az elrendezés egyszerűen nagyszerű! Engem megvettél. Nem tudok mibe belekötni. Talán néhány menüpontnál nagyon pici a betűméret és emiatt nehezen olvasható, de ezen kívül le a kalappal előtted.
10/ 9.5

Helyesírás:
*taps, taps, taps*
Egyszerűen még elgépelésekre sem emlékszem, mert annyira belefeledkeztem abba, amit olvastam. És emiatt tartalak bájosan gonosznak. Még a könyveimben is feltűnnek az esetlegesen kihagyott betűk. Az írásjelek a helyükön vannak, a szókincsed bámulatosan nagy, talán csak egy- két hiányzó betűk láttam, de nem esküdnék meg a Sztüx folyó vizére...
10/ 10

Történetek/ cikkek:
Rengetg történetet elolvastam, de közel sem eleget és messze nem az összeset. Mindegyik bejegyzés vagy fanfiction, vagy az íráshoz, olvasáshoz, irodalomhoz kapcsolódó cikk. Ennek ellenére varázslatosak és kicsit sem hétköznapiak. Na jó talán kicsit elfogult vagyok a Supernatural miatt, de, amikor megláttam a Hamletből származó párosítást egyszerűen leesett az állam. Azon gondolkodtam, hogy most tényleg egy Shakespeare műből vett párost helyezel a jelenbe vagy van valami átverés benne… de nem volt. Csak… wow!
A szereplőket nem te alkottad- hiszen ők már (számunkra) valós személyek- mégis bámulatosan tökéletesen tudod visszaadni a sorozatban megjelenő énjüket. Le a kalappal előtted.
Mivel teljességgel lehetetlenség az összes művedet egy ilyen kis szmutyiban kritizálni, ezért gondoltam először alkotok egy összvéleményt, majd kiragadok egy művet és áradozok róla.
Az összes angstnél bőgtem, ahogyan a fluffoknál is, csak ezek már a boldogság és a meghatódottság könnyei voltak. Minden többi művön is csak ámultam, bámultam.

And it's hard to learn, and it's hard to love:
Maga a helyzet lehetetlen- igyan már. Dean, mint dékán? - mégis tökéletesen elképzelhetőre teremtetted meg. Az iskola területe, mint a Gyűrűk ura és a 300-as terem, mint Spárta… egyszerűen szakadtam a röhögéstől.
Spoiler, de ezt mindenkinek el kell olvasnia:


Egyszerűen varázslatosak a műveid. Szereztél egy új feliratkozót. 
10/ 10

Összesen: 30/ 29.5
Nincs már mit mondanom… csak így tovább.

xoxo,
Réka

2 megjegyzés:

  1. Megkésve bár, de törve nem, nagyon-nagyon (nagyon) szépen köszönöm! ~(ouo)~ Teljesen feldobta a napomat :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én köszönöm a lehetőséget. :3 öröm volt olvasni a műveidet.

      Törlés