2014. július 7., hétfő


51. Kritika: Démoni életem sorai

Démoni életem sorai (link)

Történet:

Nem szeretem ezt mondani de sajnos nem fogott meg Egy átlagos vámpír naplós, gimis keverék. A prológusod elég figyelem felkeltő, de a benne lévő hibák még inkább felkeltették az érdeklődésemet. Sajnos nem csak szóismétléseid vannak hanem valamit többször leírsz, ugyanígy. Most jöhet a kifogás, hogy így is akartad, de hidd el, nagyon nem jól jön ki. A másik dolog, hogy semmi értelme annak amit írsz. Több benne az ellentmondás mint egy német politikai kongresszuson.
Csak, hogy példát mondjak:

"Semmi különleges erőnk nincs ( köszönjük Twilight.) , mint a legtöbb filmben."

"Eddig nem nagyon láttam embereket arrafelé. Egyszer egy-kettő odatéved, de amint meglátnak, elfutnak. Ilyenkor persze utánuk kell mennem, kitörölni az emléküket. Igen, azt is tudok."


Mindemellett vannak szép mondataid és szófordulataid. Ezzel nincs is gond. Ízlések és pofonok, nekem nem jött be.
2/5

Kinézet:

-Fejléc: A fejléced nem a legjobb, de mivel mostanában annyi gány munkát láttam, azt mondom "elfogadható". A felirat viszont nagyon gáz. Pixeles, ezáltal olvashatatlan. Ha jobban megnézzük csak néhány png összedobálva, alap nélkül. Ennek ellenére hogy s nem, de okés.

-Háttér: Utálom mikor valami nem jó, de nincs mibe belekötni mert nincs rajta semmi. Lényeg az, hogy szürke, egyhangú. Nekem nem tettszik, de ha neked megfelel hát jó. A helyedben lecserélném valami díszítettebb háttérre.

-Modulok: Naaa, itt ha bele is szakadok de bele fogok kötni. Gyakorlatilag alapvető modulod, a chat hiányzik. Igazából nem ebbe akarta beleszólni hanem, feltűnt, hogy az oldalaid nem működnek. Kerestem a szereplőidet, de nem találtam. Ezt próbáld meg kiküszöbölni.

*Egyéb: Általában senki sem (én sem) szereti ha a zenelejátszó automatikusan indul.
3/5


Helyesírás: 

A helyesírásodon van mit csiszolni, de nem szörnyű. Ejtesz hibákat, de ha a fejezetet alaposan átnézed, mielőtt kirakod, nem lesz baj. Ügyelj, hogy ne ugrálj jelenből múltba és fordítva.
A részek hossza rendben van.
4/5

-------------------------------------------
össz: 9/15

Hiszem azt, hogy mindenki fejlődőképes. Hidd el nem sértegetni akartalak és ha megnézed nem úgy írtam, hogy megalázzalak vagy kifikázzam a blogod. Ha hiszed ha nem, minden mondatomat építő jellegűnek szántam. Remélem megérted.
xoxo, Szaffy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése