2014. július 13., vasárnap


52. Kritika: Az utolsó Onaeum

A blog megtekintésért katt.


Kinézet: Első ránézésre azt írtam volna, hogy egyszerűen imádom a fejléced, viszont minél többet néztem rádöbbentem, hogy nem tetszik annyira, mint először. A csillagjegyek jól mutatnak, bár nem tudok van-e bármi jelentősége egyáltalán a történetet vonatkozóan, ha nincs akkor nem értem mit keres ott. Őszintén szólva a lány mögötti háttér azaz az erdős rész valami förtelem... csak oda vannak dobálva a pngk, amik szétszakítják az egészet. Viszont ezt kicsit ellenzik és eltakarják a felhők, ami pozitívum. Konkrétan magát a színésznőt nagyon nem bírom, viszont ehhez a bloghoz tökéletesen passzol, olyan titokzatosnak tűnik. A betűtípus tökéletes,  beleszerettem teljesen! Jó ötletnek tartom, hogy a fejléc mellé került a rövid tartalom, viszont az kissé idegesítő, hogy angolul írtad oda a címet, hiszen a többi modulé már magyarul van. Sokkal jobb lenne, ha egyöntetű lenne minden részlet. Még  van egy tippem vagyis ötletem, amitől jobb lenne, a "Feliratkozók azaz Witches" modult, a helyedben a "Társoldalam" fölé raknám, mivel elsőre az ember észre sem veszi és azt hiszi, nem is létezik nálad ilyen "szolgáltatás". "The main witch" modul, pedig a cserék fölé tenném a helyedben, alul annyira csúnyán mutat az a kettő így... A baloldalon lévő részt érdekesebbé és figyelemfelkeltőbbé teszik a gif fájlok mellékelve egy-egy szereplőtől való gondolattal, amit nagyon jó ötletnek tartok és díjazni is fogom pontok terén. 
10/8,5


Helyesírás: Ahogy láttam nincs helyesírási hibád! Viszont észrevettem 1-2 dolgot, amin ha változtatsz, az segíthet az írással kapcsolatban. Először is, a linkes szavakkal alapjáratból semmi gond sincs, de feketével vannak, amik zavaróak az olvasásban, mert beleolvad a háttérbe. Másodszor van egy-kettő ismétlésed, viszont ez nem olyan zavaró, csak arra kérlek figyelj oda rá egy kicsit jobban. Őszintén szólva egészen a 8. fejezetig 8 pontot akartam adni erre a részre, de ez nem fog össze jönni sajnos. Láttam egy olyan hibát, amitől a falnak tudok menni és nagyon harapok rá! Nincs olyan, hogy "de viszont" vagy de vagy viszont!!! A kettőt nem szabad egybe használni, mivel ugyan azt jelentik! Kérlek erre nagyon figyelj oda és javítsd ki minél előbb azt a párbeszédben! 
10/7


Történet: Mielőtt bele vágnék a történeted elemzésébe el kell mondanom, hogy nagyon tetszik az, hogy idézetekkel kezded, amik jellemzik az egyes fejezeteket. Viszont az zavar, hogy egyes részeknél (most az 5.re gondolok legfőképpen) nagyon gyorsan váltogatod a szemszögeket, ami zavaró lehet egy pár ember számára. Próbáld az ilyeneket inkább visszaszorítani! Személy szerint tudom, hogy nem a legjobb dolog az ilyen, mivel nekem is panaszkodtak rá, mikor ilyet csináltam... Egy jó tanács, ha külön szedsz egy fejezetet, akkor legyen annyira hosszú, mint az előzőek vagy még több, mert ennyi erővel írhattad volna egybe is vagy két fejezetnek! Erre jobban figyelj majd szerintem a jövőben! 2pont 
Most jöjjön pár szó magáról a sztoriról is. Nagyon tetszik az alap és egyértelműen egy szó illik rá: különleges. Igen leginkább ezzel tudom jellemezni, egyedi és az előtt soha sem olvasott blogról beszélek most. Az elején valahogy Végzet Ereklyéi fanficnek tűnt számomra, de rá kellett jönnöm ez csak a látszat. Ami a láthatatlan maszk mögött rejlik az sokkal több, mint amire bárki is számíthat. Az elején zavart az a szó, hogy Onaeum nem tudom honnan szülted, de irritált. Nem tudtam megérteni a jelentőségét, de a részek olvasása közben rá döbbentem, hogy ennek így kellett lennie. Ez egy kitalált faj azaz szó, ami dicséretre méltó. Nem tudom honnan jött neked, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mindent felülmúló. Egy szakasz lezárult a blogodban legalábbis az állításod szerint, a lezárásba beleszerettem! Nem volt nyálas, inkább tökéletes az új kezdethez. Remélem az elkövetkező időszakban, (ami vár az olvasóidra) több akció és szerelem várható. 3pont
Úgy éreztem muszály külön írnom a szereplőidről is. 
Audrina Stuart: Egy szóval jellemezhető a csaj: életképtelen! Annyira idegesítet a folytonos depressziója és a nyafogása, hogy őt senki sem érti meg! Ő csak egy stréber se több se kevesebb, aki képtelen kiállni magáért... Viszont tetszett, amikor minden a feje tetjére állt. Ki derült, hogy a mi kis hősnőnk, mégis az akinek tűnt... Több van benne, mint azt ő maga gondolta volna és VÉGRE elkezdett értelmesen gondolkodni!!! Rá kellett döbbennie, hogy ő igen is képes élni, érezni és akik körül veszik nem is olyan rossz emberek. 
Bonnie Holloway: Drága Audri tökéletes ellentéte! Életre való, kedves, őszinte, szókimondó,tisztességes és mind emellett hűséges barátnő. Egyszerűen imádom a csajt!
Daron Crusader: Valamiért folyton a fent említett műből Jace ugrik be... Még nem sok mindent tudni róla, de ez nem is baj! Ennyi bőven elég ahoz, hogy bele szeressen VAGY megkedvelje az olvasó. Én az utóbbiakhoz tartozok, tisztelem őt, mert a szerelméért képes elmenni a végsőkig és ettől vonzóvá válik még az én szememben is. Az ő leírását ez teszi teljessé azaz tökéletessé, másra nincs is szükség! 4pont
Annyira örülök, hogy jó viszonyt ápolsz az olvasóiddal! Büszke vagyok rád, amiért képes ilyenre, sajnos nagyon kevesen vagyunk ennyire kedvesek és tisztességesek velük szemben.  +1pont
10/10

Összesen: 30/25,5

Remélem nem bántottalak meg a kritikámmal, csak próbáltam őszinte lenni. Jó vagy abban, amit csinálsz és egyet tudok írni, ne hagyd abba bárki-bármit is ír vagy mondd!

xoxo,

Victoria Wolf

1 megjegyzés:

  1. Kedves Victoria!
    Először is szeretném megköszönni, hogy időt szántál a kritikára, másodszor pedig szeretném megjegyezni, hogy végre kaptam egy olyan véleményt is, ami ne csak hasznavehetetlen dicséretekből áll, amikből nem tudok építkezni. Nagyon hálás vagyok, hogy rávilágítottál a hibáimra. Mindig is tudtam, hogy nem tökéletes a blogom, és van mit rajta csiszolni, de sosem kaptam olyan építő kritikát, amiből rájötte volna, hogy hol is van a bibi. Szóval mostantól azon leszek, hogy orvosoljam azokat a dolgokat, amik felett elsiklottam. Még egyszer nagyon szépen köszönöm!
    További kellemes blogolást!
    Ashley

    VálaszTörlés