2014. július 2., szerda



Könyvritika - Lakatos Levente: Barbibébi

Még nem láthattatok részemről bejegyzést, de most, hogy én is a blog szerkesztői közé tartozom, meghoztam nektek az első kritikámat, ami most Lakatos Levente – Barbibébi című könyvére esett.
Imádok olvasni, imádok írni, mondhatom, hogy mára ez lett az életem. Tizenhét éves vagyok, két évvel ezelőtt jöttem rá, hogy az írásban találom meg legjobban önmagam. Van két saját blogom, ahol történetet írok, és köszönöm ennek a blognak, a főszerkesztőnek, hogy immár itt is tevékenykedhetek.
Varga Barbara




Nos, igen. Ez az a könyv, amit kizárólag a címe miatt vettem meg, gondolva fiatalos, szórakoztató, és nekem való. Nem tévedtem.
A könyvet a kezembe véve, először észre sem vettem a borítón elrejtett „titkos” jeleket, de miután egy barátnőm figyelmeztetett, hogy mit is jelent a két cipő egymásba fonódva, megkérdeztem magamtól, hogy ezt én eddig, hogy nem láttam? Ezután egészen találónak gondoltam, és vetettem bele magam a könyv olvasásába.

Miután megvásároltam

Az interneten vásároltam a könyvet, és alig vártam, hogy végre a kezemben foghassam, érezhessem azt a bizonyos illatát, és egy kis rágcsálnivaló mellett átélhessem Barbibébivel az izgalmakat.
A nagy várakozásban nem bírtam tovább, gondoltam utánanézek, hogy másnak mi a véleménye a könyvről, hátha kapok valami pozitívumot, még olvasás előtt. Hát, ennek éppen az ellenkezőjével találkoztam. Körülbelül tíz emberből kilenc azt írta, hogy neki nem tetszett a könyv, és az első pár oldal után le is tette. Ilyenkor kicsit megijedtem, hogy mi lesz, ha nekem sem fog tetszeni, de arra gondoltam, nem vagyunk egyformák, lehet nekem tetszeni fog.

Az első pár oldal

Eljött a várva várt nap, megkaptam a csomagot, és ahogy már mondtam, nagy érdeklődéssel vetettem magam bele a könyvbe. Az első pár sor után már tudtam, hogy igazam volt, ez valóban egy fiatalos, belevaló könyv, igazi szaftos jelenetekkel.
Meg kell, mondjam, (és most teljesen őszintén) nekem kifejezetten tetszett Lakatos Levente szókimondósága, az, hogy nem tereli a témát, nem akarja szinonimákkal, vagy hasonlatokkal cifrázni a szöveget, szó, ami szó, mindent részletesen, pontról pontra leír.


Barbibébi – a könyv


A cím alapján, rögtön egy plázacicára gondolunk, hosszú szőke hajjal. És hogy mi a furcsa? Ez pontosan így is van. Barbibébi egy fiatal, vagány lány, aki legtöbb idejét kedvenc cicusával tölti, no meg persze a barátnőkkel, és a legjobb barátja sem maradhat ki, aki ebben a könyvben egy meleg férfi.



Amitől egy kicsit mégis más


Egy átlagos történetre gondolunk, mielőtt még nem olvastuk a könyvet, de ha megfordítod, és elolvasod a rövid ismertetőt, akkor rájössz, hogy mégsem olyan átlagos, mint hinnéd.
A fiatal szőke lányt baleset éri egy átbulizott éjszaka után. Ez elől menekülve megy le Siófokra legjobb barátjával. A lány az évek alatt felvett videó üzeneteivel tud visszaemlékezni, egyáltalán emlékezni, a balesetben szerzett emlékezetvesztés után.
Barbibébi mégsem olyan, mint a többi plázacica, a könyvben rengeteg szexuális, vagy intim jelenetről olvashatunk, ami még izgalmasabbá teszi a könyvet.
Őszintén megvallva, nekem nagyon tetszett, és remélem, hogy ezután Ti is szívesen olvassátok majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése