2014. július 25., péntek


56. Kritika - Kiválasztottak

Kiválasztottak (link)

Kinézet:

-Fejléc:
A fejléced csodálatos... lenne. Lenne, ha a nevünk nem Honest Critics lenne. Egy igazán kritikus kritika író ként az a dolgom, hogy építő kritikát írjak, s ez az is lesz. Na már most, a fejléced nagyon magával ragadó, a gond a  kép minőség. Ha közelebbről megnézzük látszik, hogy a kép pixeles. Ez a lány arcán a legkivehetőbb. Emellett a gondom a színek élénkségével van gondom. Nagyjából úgy néz ki mint egy fakó póló. Ez könnyen megoldható, én egyszerűen csak nagyobbra tenném a kontrasztokat.
A felirat nagyon tetszik, viszont azt kicsit nagyobbra és sötétebbre kellett volna venni.
+Nagyon tetszik, hogy a fejléc stílusa a háttérben is megjelenik, a későbbiek folyamán viszont kitérek arra, mért nem jó a háttered.
A fejléced tehát alapjában véve bejön, az apró hibáktól eltekintve.

-Háttér:
Mint már említettem nagyon tetszik, hogy hasonlít a fejléchez, viszont mozaikos. Abszolút odavonzza a tekintetet a csík a két mozaik kocka között. Én magasságra megnövelném a képet, és akkor valószínű jó lesz.

-Modulok:
A modulokat szinte mindenki másként rendezi el, van sok jó megoldás, a tiéd viszont nem az.
Szerintem a helyes sorrend: Köszöntő (itt a szövegdoboznak szélességre nagyobbítani kellene), Menü (Tettszik ez a menü stílus, viszont ha ráviszed az egeret, a szövege nem látszik, ilyen velem is volt már, próbálj rajta javítani) , Chat(Itt van egy fontos dolog... Nem tudom észre vetted-e, de a chat üzenetei feketére vannak rakva, s a háttér is fekete. Ezáltal a chated üzenetei nem látszanak, sőt ha valaki ír, az nem látja, hogy mit), Archívum, Feliratkozók, Oldal megjelenítések, Cserék, Versenyek
A profilodat egészen legalulra kellene  száműzni. Ha valaki meg akar találni, hidd el meg fog ott is.
3/5

Történet:

Első kérdés: Ki kap borsspray-t szülinapra? Ne már. Szerintem ezt írd át, de komolyan.
A másik dolog amin kicsit kiakadtam az ez: tizenhat és fél éves lány. Ez kicsit ovisnak tűnt, célszerűbb lett volna valahogy így írni: tizenhat múltam...
Az pedig már kicsit közhelyes, hogy anyuval él, apu elhagyott, nem keres. Persze nem azt mondom, hogy ebből nem lehet jókat kihozni.
Van egy nagyon jó sablon sztori tesztem, ami abból áll, hogy kihagyok egy kis részt és csak beleolvasok. Na, ha pontosan tudom, hogy mi történt a kihagyott részben, és miután elolvasom tényleg, akkor valószínűleg valahol már olvastam. A te történetedben ez néhol sajnos működött.
Látszik, hogy még a történet elején vagy, és csak most fognak jönni az izgalmasabb részek, legalább is remélem.
Az alapsztorid nem rossz, remélem sikerülni fog a legjobbat kihoznod belőle.

4/5


Helyesírás:

Ami legelőször feltűnt, az az, hogy pont és egyéb írásjel (gondolok itt: . , ? !) után, mindig minden körülmények között szóközt kell hagyni. Ez egy alapvető gépelési hiba, ezen korrigálj kérlek.
Van néhány kisebb-nagyobb szóismétlésed is, de nem vészes.
Elírásokat visont ne találtam, ez rendben van.
4/5

*A menüdben, zavaró, hogy fele angol fele nem...


A kritikát csakis és kizárólag építő jellegűnek szántam. Remélem nem bántottalak meg.
Üdv, Szaffy

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Koszonon szepen a kritikat, a tanacsaidat pedig megfogadom!:)
    Lisa Nowell xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, én köszönöm, hogy visszajeleztél.
      Szaffy

      Törlés