2013. augusztus 18., vasárnap

23.Kritika : Stay Alive

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet :
Nagyon szép! A szürke háttér jó választás, illik a blog "szelleméhez". A fejléc is szép passzol is, csak Vanessa nagyon elfoglalja az egészet. Meg kell mondjam, soha nem találkoztam még olyan fejléccel, ami mozog é színt vált. Kurvára bejön!Már bocsánat. Nem tudom ki csinálta, de nagyon ügyes! Elismerésem! (igazán elárulhatnád :P)  Na de mint minden blogon, itt is van egy kis hiba. Szerintem a szereplőid, nagyon a blog alján vannak, érdemesebb lenne feljebb tenned őket, vagy esetleg egy külön oldalra tenni a jellemzéssel együtt, ami mellesleg, jó, hogy irtál. Szerintem úgy sokkal szebb lenne a blogod, ha a szürke mellet egyetlen egy színt alkalmaznál csak! Vagy ha esetleg többet akarsz, akkor olyanokat amit illenek egymáshoz! De a kék és a rózsaszin nem ilyen.. Szerintem érdemesebb lenne csak a rózsaszínt megtartani!

10/9

Helyesírás :
Kevés hibát találtam, szépen dolgozol! Azért csak nézd át a részeket, mielőtt felteszed! ;)

10/10


Történet :
Úúú Cobra 11 !! *--* Eléggé szeretem, bár tudom, hogy a blogod nem erről szól, csak a szereplők azok. A prológus, attól eltekintve, hogy kicsit rövid lett, tetszett! Ugyanugy az első fejezet és a többi amit elolvastam! ;) Érdekesen alakítod a szálakat és választékos az írásod! (Nagyon ritka, első blognál meg pláne!) A jövőben javíts a részek hosszán és klafa kis blog lesz! :)

10/9

Összesen : 30/28

Remélem nem bántottalak meg semmivel! ;) Kérlek fogadd meg a tanácsaimat, hisz ezért kértél kritkát, vagy nem :D Sok sikert a további blogoláshoz!
                                                                              xoxo
                                                                                             Evangeline

3 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon köszönöm :))) bevallom rossz kritikára szémitottam :DD de nagyon örülök h tetszik a story :)) remélem ha lesz időd elfogod olvasni :)))

    VálaszTörlés
  2. és ott van h ki csinállta afejlécet az oldalon :))

    VálaszTörlés
  3. Igen, Közben eszrevettem :-). es nagyn szivesen !! :-)

    VálaszTörlés