2013. augusztus 7., szerda

14. Kritika - The Doppelganger

Először is szeretnék neked egy hatalmas köszönetet mondani, mert végre nem egy idióta 1D-s fanfic-es kritikát kaptunk! :D

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: Nagyon tetszik, hogy csak két fő színt használsz, ami a fekete és a szürke. A fejléced szerintem egy kicsit kicsi, de azon tudsz változtatni, kérhetsz Belltől vagy Regitől is nagyon szépeket készítenek! Akkor most essék szó a modulokról is szerény véleményem szerint jobban mutatna, ha az oldalakat a felső részhez tennéd, nem oldalra. Ebből eredendően, mivel van egy külön szereplők oldalad, azért amondó vagyok, hogy nem kell jobb oldalra, azok a gif-ek a szereplőkről! :) A szereplők helyére nyugodtan be tehetnél egy chat ablakot, így akik cserélni szeretnének veled, vagy bármi mást jelezni, oda tudnak könnyebben írni! Még egy utolsó apró átalakítást javaslok, a bal oldalon lévő modulokban. Szerintem cseréld meg a "Magamról" és a "Feliratkozók"-at így értelem szerűen feljebb kerül a feliratkozók modul! Ennyi lenne, amúgy nagyon szép és összeszedett a blogod kinézete, már első ránézésre elnyerte a tetszésem, ami nagy szó! 

10/9

Helyesírás: Nagyon tetszik, hogy az első fejezet elején írtál egy kis "figyelmeztetést", de ha  minden fejezetedben használsz durva szavakat, akkor jobb lenne ha egy modulba, írnád ki a figyelmeztetést! :) Szerintem csak figyelmetlenségből írtad egybe a "nekimentem" és "merthogy" részeket, kérlek javítsd, majd. Más hibát nem találtam, ami kissé nagyon meglepett, csak gratulálni tudok megint csak! 

10/9

Történet: Még csak az első fejezet van fenn, de nem rossz első olvasásra, sőt másodikra sem! Nagyon tetszik, ahogy leírod a környezetet és az első ellenszenv ellenére szerintem nagyon jól fognak kijönni egymással a lányok. Ahogy elolvastam a történet leírást és a szereplőkét is, mert én azzal szoktam kezdeni szokás szerint! Hát nagyon tetszik ez a harmadik hasonmás dolog és a párosok is! Nagyon hasonlít az én történetem mostani változatára, ami ugyan úgy TVD-s! Katherine és Kol... Delena... Stefike és Bekah.... Klaroline, nem is beszélve arról, hogy Caroline és Katherine jóban vannak! Tényleg nagyon tetszik a sztorid, nagyon jó írói stílusod van. Van egy új feliratkozód a személyemben, remélem hamar folytatod az írást!

10/10

Összesen: 30/28

Remélem nem voltam túlságosan szigorú csak őszinte. Légyszives iratkozz fel a blogunkra! Még egyszer gratulálni tudok ehhez a remek bloghoz, a kisebb hibák ellenére is! Ha nem veszed zokon szeretnék kérni tőled egy cserét is, ehhez a bloghoz: http://elijahkatherine.blogspot.hu/  légyszíves majd nálam jelezz ha benne vagy! 

ui.: Bocsi Regi, hogy elhappoltam előled a kritikát, nem bírtam ellenállni a kísértésnek! Sajnálom még egyszer! 

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése