2013. augusztus 5., hétfő

12. Kritika : Mysterious Life

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet : meg kell mondjam, hogy nagyon ügyes! Nem tudom ki csinálta, de érti a dolgát! ;) Jó, hogy kiemeltél egy színt ( jelen esetben a sárgát, amit jól kiemeltél a feketével ) és azt használtad az egész blogon. Szép kinézetet is ad, valamint, így köré tudsz mindent építeni és nem kell a színekkel bajlódnod. Szép megoldás ( nem sok blogon látni). Egy apróbb hiba : A blog szélessége túl nagy és zavaró! Szerintem vedd sokkal kisebbre, mert így nagyon irritálj az olvasó szemét! (az enyémet is.) Áttérve a fejlécre : Szép és mutatós, de túl kicsi a bloghoz és így furcsa, hogy az egyik oldalon van, a másikon nincsen. (Ezért is javasoltam a kisebbítést). A tartalmáról : Rajta vannak a főszereplők, amivel nincs is semmi baj, csak engem a buborékok idegesítenek, megjegyzem, lehet, hogy csak nekem nem tetszik! Az a szem viszont nagyon mutatós, nagyon bejön! ;)

10/8


Helyesírás : Elgépelések, apróbb hibák, mint általában a többi blogoknál. Bár azért van egy-két furcsa is. Javíts ki, ha tévednék de a "Jhos" szót vagy nevet (ahogy tetszik), szerintem úgy írják helyesen, hogy "Josh", de lehet, hogy csak én nem hallottam róla. Mindegy.. Mivel nem szokásunk elolvasni az egész blogot, így én néhány fejezetig jutottam. A Prológus szerintem lehetett volna hosszabb, de a többi résszel nagyon nincs gond. Bár talán..Az első fejezetben, a "hajnalba" szót, úgy írjuk, hogy "hajnalban". Apró kis különbség, de mégis mérvadó! Ezekre légyszíves figyelj a következőkben!

10/8


Történet : A story elég sablonos, ami az 1D-s blogok 95%-ánál így van. Megértem, hogy most is ezzel kell szembesülnöm. Ezer és egy blogot olvastam már, már csak a kritikák miatt is, aminek ugyanez volt az alapja. Van egy lány és annak a bátyja, valamilyen "csoda" hatására az egyik 1D tag. Nem tartják a kapcsolatot, vagy a "merészebb" blogokban, nem is tudnak egymásról. De persze mindig találkoznak valahogyan (??). Visszakanyarodva a te történetedre : Szerintem túl hamar lelőtted a poént! Már az első fejezetben Emily "agyturkász" képességeinek hála, szóba jön Niall, vagyis maga az ötlet, hogy fel kéne keresni.. Szerintem ezt később kellet volna.. De viszont a "sárga szem" már érdekesebbnek bizonyult, gondolom tudod, hogy mire értem. Összességében jó a töri, csak azt bánom, hogy 1D és az ilyen blogokban benne van az a "ebből már nem lehet jobbat kihozni" feeling.

10/7

Összesen : 30/23

Remélem nem bántottalak meg, igyekeztem építő kritikát írni, amiből tanulhatsz! Sok sikert a továbbiakhoz és leld örömödet az írásban! :)
                                                                               xoxo Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése