2013. augusztus 16., péntek

20. Kritika - It'a like you're my mirror!

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: Jól néz ki a rózsaszín háttér, de valahogy a betűtípushoz szerintem nagyon nem illik. Ha megnézek egy blogot, mindig a kinézettel kezdem, éppen ezért azt kell, hogy mondjam a fejléced egyhangú és unalmas! Szerintem kérd meg Bellt vagy Evangelinet, hogy csináljon neked egy újat! Egy plusz pontot viszont kapsz tőlem, mivel nem egyből indul el a zene! Az oldalak nagyon jók, főleg, hogy van külön szereplők és fejezetek  oldalad, viszont szerintem az felesleges, ahova semmit sem írtál! Szerintem nem olyan jó, hogy angolul írod az oldalak címét magyar lévén! Olyan gyönyörű és színes a nyelvünk légyszives használd inkább azt! Mivel van egy szereplők oldalad, így feleslegesnek érzem, hogy oldalra modulba is kitetted a "főszereplőidet" ahelyett inkább betehetnél egy chat ablakot. Ha nem tudod, hogyan kell írj nyugodtan és elmagyarázom! :) A trailler-edet nem tudom ki csinálta, de valami bazi jó! Összességében ha úgy van szerintem kérjél desing átalakítást Belltől viszont ha nem akarsz, akkor a fejléc rendelést javaslom mindenképpen! :)

10/6+1 ;)

Helyesírás: Ide nagyon sok mindent nem tudok írni! A te blogod a második, amivel találkozom és nincs benne még félre gépelés sem! Csak gratulálni tudok neked! Tökéles a helyesírásod, bár szerintem mielőtt feltetted többször átnézted, van-e hibád és javítottad! :)

10/10

Történet: Igaz még csak a prológus és az első fejezet van fenn, így csak azt tudtam elolvasni! Amit olvastam azok alapján tetszik a sztorid, hiába egy együttes fanfic-e! Tetszik, hogy az egyik banda tag rokonaként írod le a fejleményeket. A romantikus szálat már most elkezdted, ami tetszik! Remélem nem lesz egy nyálas érzelmekben tocsogó sablon sztori és remélem, hogy nem lesz sablonos szerelmi háromszög s sztoridból! Csak azt tudom mondani így tovább, ne hagy abba az írást, mert a stílusod nem rossz! A továbbiakban, amikor felrakod a többi fejezetet szerintem váltogasd a leírást és a párbeszédeket, akkor valami nagyon nagyot fogsz alkotni! Nem leszek olvasód, mivel nem bírom az együttest, de ajánlani fogom másoknak! :) Ha már itt tartunk szeretnélek meginvitálni a most kezdődő blog versenyünk romantikus kategóriájába! :)

10/9

Összesen: 30/ 26
Remélem nem sértődsz meg az őszinte tanácsomon, hiszen te kérted a kritikát! Remélem pár dolgot meg fogadsz belőle! Kérlek iratkozz fel a blogunkra!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése