2013. augusztus 14., szerda

19. Kritika : Örökké Más

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet :
Nem sok belekötni vallóm van, mert szép és igényes. De azért, mint minden jó kritika író, (itt nem szándékozom magamat fényezni!) a jóban is megtalálja a hibát. Vagy a hibákat.. Szóval a háttér nagyon tetszik, pont az egyszerűsége miatt! A fejléc is jó és kifejező, de én személy szerint hiányolom róla a főszereplődet. Ugyanis ha már a róla szól a blog és a nehézségeiről, ami a némaságnak köszönhető, illene rátenni a fejlécre. A másik problémám vele, hogy túl kicsi a blog méretéhez képest. Szerintem kérj új fejlécet! (Ebben én is, valamint Bell is tud segíteni, szerintem.) Mindenesetre ez is egy jó megoldás. A blog jobb oldalán levő modulok nekem nem tűnnek valami rendezettnek. A modulok címe, túl nagy, valamint sem a szín, sem a betűtípus nem illik hozzá. Én a szereplőidnek nyitnék egy külön oldalt, jellemzéssel, teljes névvel együtt! Ha ezt nem tennéd meg, akkor viszont a szereplőket hozd feljebb a blogon, vagy vegyél igénybe még egy oldalt (jobb oldalon). Ennyit erről.. Amit még megjegyeznék, hogy mivel már sok fejezeted van, nyitnod kellene egy külön oldalt azoknak is.

10/7


Helyesírás :
Meg kell mondjam én nem nagyon találtam hibát. Szerintem ha már ennyire előre vagy a fejezetekkel akkor fölösleges az első párat kijavítani. Minden esetre ellenőrizd le, mielőtt kiteszel egy részt! :)

10/10


Történet :
Őszintén mondom, már a prológus mély hatást tett rám! Hát amikor még tovább olvastam! Nagyon-nagyon tetszett! :) (Na jó elég a nyáladzásból xd. ) Végre valami MÁS, valami különleges, ami eltér a többi tucatblogtól. Nekem,  személy szerint, bejön ez a néma-dolog. Hisz az egyik kedvenc sorozatom is erről szól.. Bár azt nem tudom tudnék-e mit kezdeni magammal, ha találkozom egy némával. Visszatérve a törire :
Érdekes volt, hogy a főszereplőnk (Janka), hogy éli meg mindezt. Mármint, hogy elmondja, hogy ő mit gondol minderről és hogy érzi magát, ebben a helyzetben, amiben él. Ahogy jellemzi a barátait, ahogy helyt áll. Az ember, ha egy ilyen blogot olvas, vagy ilyen filmet néz, automatikusan elképzeli, hogy milyen lenne Ő abban a szituációban és ez nálam is megvolt. Ügyes!

10/10

Összesen : 30/27

Őszinteség. Ez a mottónk, tehát én is így, irtam meg ezt a  kritikát! Remélem nem bántottalak meg, biztatlak, hogy folytasd a blogot, hisz rengeteg feliratkozód van ;) Megkérnélek, hogy iratkozz fel a blogunkra! ;)

                                                                  xoxo
                                                                                  Evangeline (vagyis Regina, csak új néven)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése