2013. augusztus 18., vasárnap

22.Kririka : Dreams Can Be True

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet :
Nekem nem annyira nyerte el a tetszésemet, mint az előző kritika íródnak.(Igen elolvastam, amit irt.) Túl egyszerű és igénytelen. Ez a kék háttér nem valami jó, túl zsúfolt, valamint nagyon zavaró.Hiába is próbáltam a szövegre figyelni olvasás közebn, nem nagyon ment, mert irritált a háttér. Szerintem nem ártott volna egy csinos fejléc, ami elmeséli röviden a blogodat.Valamint a szereplőkről kép és jellemzés! Ez az első ha elkezdesz egy blogot írni!Enélkül nagyon üres az egész..Nem ártott volna egy teljes design átalakítás az elején, de most, hogy a blognak már vége, fölösleges..

10/5


Helyesírás :
Nem sok hibát találtam, pár elgépelésen kívül nem nagyon volt semmi..

10/9

Történet :
Az eleje kissé sablonos volt, a prolúgust csinálhattad volna hosszabbra! Az első pár fejezet is rövid, volt valamint láltszik, hogy csak kezdő iró voltál. A "VOLTÁL" szót, kihagsulyoznám, majd még visszatérek rá. Szóval ez egy 15 éves kis csajsziről szól, akit (szerintem) többnyire magadról mintáztál, valamint a saját életedből is kiegészítetted egyébb dolgokkal. Megtalálja nagynehezen a szerelmet, majd el is veszti..Nem rossz kis story! Szóval visszatérnéd az írói mi voltodra. Mivel nem régen tetted fel az utolsó részt és az epiológust, akaratlanul is azt olvastam el először.Majd amikor az első pár fejezetet is elolvastam, azt vettem észre, hogy te hatalmasat fejlődtél! Nagyon ügyes vagy! Az első fejezetek nem nagyon tetszetettek, de a vége negyon jóra sikeredett!Gratulálok!

10/7+1 (Az írásod miatt)

Összesen : 30/22


Remélem nem bántottalak meg semmivel! Te kértél egy kritikát, én teljesítettem. Sok sikert a továbbiakhoz! :)
                                                                      xoxo
                                                                                      Evangeline
                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése