2013. augusztus 16., péntek

21. Kritika: I Was Not Strong Enough

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: Hát ide nagyon sok mindent tudnék írni! Először is szerintem semmi szükség az információk modulra, viszont szerintem kellene a blogodra egy chat ablak, rövid tartalom és a modulok sorrendjét át kellene alakítani! Első legyen szerintem a látogatók és rövid tartalom... utána a chat ablak... feliratkozók...blogarchívum és végül te magad! Az oldalakhoz pedig nyugodtan betehetnél egy szereplők, trailler oldalt. Viszont a fejléced nagyon tetszik, amiért szerintem kapsz tőlem egy plusz pontot! De a hátteren és a betűtípuson változtathatnál! Ha mindenképpen meg akarod tartani a fejlécedet, szerintem igen akkor javaslok neked egy teljes design átalakítást, amit Belltől kérhetsz! ;)

10/4+1

Helyesírás: Igazság szerint nem találtam egyetlen hibát sem a blogodon! Ami nagyon pozitív számomra, eléggé kevés ilyen bloggal találkoztam, ami nem tocsog a helyesírási hibákban! Nagyon örülök, hogy a helyesírással nincs bajod, remélem ez a továbbra is így marad! :)

10/10

Történet: A történetedből még csak prológus és az első három fejezet van fenn, így sok mindent nem tudok róla írni. A történeted még nagyon az elején van, csak a főszereplő lányról tudtunk meg dolgokat, ami eléggé furcsa számomra! De szerintem valamilyen szinten saját magadról mintáztad a főszereplődet... Remélem nem lesz sablon sztori belőle és remélem, hogy valahogy kialakítasz benne mindent és megtudjuk azokat a titkokat! Tetszik az írói stílusod, nem olyan rossz és szerencsére kevered a leírásokat a párbeszédekkel, ami nagyon jó tulajdonság! :)

10/8

Összesen: 30/ 23

Remélem nem vettem el a kedved az írástól és megfogadod a tanácsaimat! Őszintén írtam le a véleményem és remélem nem sértődsz meg rajta, hiszen te kérted! Kérlek iratkozz fel a blogunkra!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése