2013. augusztus 13., kedd

18. Kritika: Az a séf

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: Hát meg kell, hogy mondjam a blogod kinézetétől nem vagyok nagyon elragadtatva! A fejléc és a háttér nagyon nem passzol egymáshoz, a fejléc nekem egy kicsit furcsa, de nem olyan rossz kb. elmegy kategória. Ami a zenét illeti nagyon szupcsi, hogy ilyen kis cukcsi rózsaszín a sávja, de ez még jobban elrontja a blogot, főleg, hogy nem is erre a színre épül. Viszont az pozitívum, hogy nem egyből indul a zene, nálam ez egy +pontot jelent! :) Most essen szó az oldalakról, ami alapjában véve nagyon kis trükkös és jó megoldás egy pár dologra. Van egy olyan oldalad, hogy "A blogról(olvasd el!)" drágaságom egy ilyet nem írhatsz a blogodra, mivel ez a rövid tartalom szerintem inkább vagy azt írd, hogy "Történet" vagy oldalra szöveg modulba rakd ki "Rövid tartalom" címszó alatt, zárójelben megjegyezve én a másodikra szavazok! ;) "Characters" hát itt adódik még 2 bökkenő, az egyik az, hogy értelmetlen angol utánzás így írni, másik pedig, hogy mivel a többit magyarul írtad így nagyon eltér és semmi szükség rá. A karakterekről pedig annyit, hogy szerintem írhatnál oda a szereplőidről pár sort, szeretném megjegyezni, hogy a képek méretei nem illenek össze! Tudom ajánlani neked Bellt aki rendezett képeket készít, szerintem kérd meg készítse el neked! :) A "magamról-bővebben" oldalnak megint csak nincs sok értelme, mivel a modulok között van egy olyan, amit alapból betesz a blogger, ami megmutatja ki az író! Na most térjünk át a modulokra és a kurzorra. Az egér nagyon édes, hogy bajuszos mivel ez a mánia mostanság, csak egy bökkenő van, hogy nem illik a bloghoz. "Informaton" modulnak megint nem látom értelmét, mivel az, hogy mikor kezdted és hasonlóságokra nagyon nem kíváncsiak az olvasók! Keresés modulnak megint nem látom értelmét, inkább valami olyan modult kellene be tenned, mint a feliratkozók. A blogról modulod elmegy egy rövid tartalomnak, de szerintem azt kellene legfelülre tenned. A bejegyzések jó úgy ahogy van, bár szerintem jobb lenne ha raktál az oldalakhoz egy fejezetek oldalt is! :) Utolsó előtti megjegyzésként még szeretném elmondani, hogy nem ártana egy chat ablak is a blogodra! ;) Végül a kinézetről azt szeretném mondani, hogy nem ártana egy teljes design átalakítás, amit szerintem Bell nagyon szívesen megcsinálna neked! ;)

10/6

Helyesírás: Komolyan mondom, ide nem tudok nagyon mit írni, mivel egyetlen egy helyesírási hibát sem találtam. Aminek nagyon örülök és csak dicsérni tudlak, egyetlen egy blogot sem találtam eddig, amiben nem lett volna helyesírási hiba. Gratulálok szép munka!

10/10

Történet: Igaz még csak az első négy fejezet van fenn, de egy jó tanácsként szeretném közölni veled, hogy jobb lenne, ha egy kicsit hosszabb fejezeteket írnál! Maga az alap sztori nagyon tetszik két olyan ember találkozik, akik két külön világban élnek! Nagyon tetszik az írásmódod, remélem nem lesz belőle egy sablonos "love story"! Bár nekem kicsit túl gyorsnak tűnik a történet menete, már mint a "szerelmesek" találkozása és a csók... Szerintem tényleg húzzad egy kicsit az időt és mutass meg kicsit többet a karaktereidből, alkalmazz kicsit több leírást azokkal sem szabad spórolni. Tetszenek a párbeszédek, de nem jó ha az egészet arra építed. Még egy utolsó észre vétel, néha úgy írsz mintha te lennél a "narrátor" néha meg a szereplők szemszögéből, ezen szerintem változtass, mert egy idő után, ahogy felépül a történet egyre zavaróbb lesz.

10/9

Összesen: 30/25

Remélem nem voltam túl szigorú és nem sértődsz meg az írottakon, csak tanácsként őszintén írtam a kritikát, amit ugye te kértél. Remélem ez után is folytatod a blogolást és nem fogod abbahagyni!
Szeretnélek megkérni, hogy iratkozz fel a blogunkra.

xoxo A.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése