2013. augusztus 13., kedd

17. Kritika : My dilemma, me and you

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet :
Tetszetős, bár ezzel a bloggal is a fejléc a gond. Justinról ezerszer jobb képek is vannak, meg hát szerintem ha egy lányról szól a blog, vagyis Tanyaról, akkor illene őt rakni a fejlécre. Mármint kellően kiemelni. (Már említettem, de azért elmondom még egyszer : ha szeretnél fejlécet kérni, az oldalon megteheted!) A háttér is jó, illik a fejléchez, bár szerintem túl egyszerű.. A modulok rendben vannak és egy nagy taps jár, amiért írtál külön  a karakterekről! Amit még hozzá tennék, hogy szerintem változtasd meg az angol címeket magyarra, mert egyrészt jobban hangzik, más részt nem mindenki perfect angolból! ;)

10/7


Helyesírás :
Nem sok beleszólni valót találtam. Néhány elgépelés, vesszők hiánya.. A mondatok mindig nagy betűvel kezdjük! Azért mielőtt kirakod a részt, ellenőrizd át egyszer! Jah és a a párbeszédeket elfelejted lezárni.. Mindig kell valamilyen írásjel a végére, legyen az pont, kérdőjel, vagy felkiáltójel.

10/8


Történet :
Ez egy fanfic, méghozzá Justin Bieberes, aminek nem nagyon örültem, miközben olvastam. Persze, jogod van olyan blogot nyitni, amilyet szeretnél, de szerintem más érdekesebb törit is ki tudtál volna találni.. Azt azért ki kell emelnem, hogy az értékelés folyamán, félretettem a JB gyűlölésemet! A prológust olvasva elfogott az a számomra különös érzés, illetve kérdés : Ez mégsem olyan rossz, mint aminek gondoltam?  És tényleg nem volt olyan rossz! :D Tetszett, hogy nem volt unalmas, sem rövid, amíg olvastam végig a történetre tudtam koncentrálni és nem az járt a fejemben, hogy "Mikor lesz már vége?"  Az első fejezet is hasonló érzéseket váltott ki bennem! és még vicces is volt a "Jázmin hercegnős" résszel. :) Ha nem haragszol meg, többet nem olvastam belőle, mert nem voltam rá egyszerűen képes.. Nem azért mert rossz, ne értsd félre!

10/8

Összesen : 30/23

Összességében ennyi lenne! Remélem nem bontottam le a saját kis világodat a blogodat illetően. :D Kérlek ird le kommentben a véleményed és iratkozz fel! Ha megbántottalak valamivel azt előre is sajnálom, de te kértél kritikát! ;)
                                 
                                                                                              xoxo
                                                                                                              Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése