2013. augusztus 5., hétfő

11. Kritika: Mrs. Styles


Mielőtt nagyon belemerülök a kritika írásába, elmondanám, hogy utálom a 1D-t és nem is nagyon szoktam olvasni olyat, amiben ők vannak. Szóval ne borulj ki, hogy azt mondom: Jaj ne! Már megint 1D mit vétettem a világ ellen, hogy ezt kapom!?!


A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: Tetszik a rózsaszín alapon pöttyös háttér igazán szép és jó ízlésre vall! Bár, ami a fejlécet illeti szerintem nem a legjobb túlságosan is egybe olvad a háttérrel, amitől az egész egyhangú lesz! Szerintem kérd meg az egyik fejléc szerkesztőt, hogy csináljon neked egy tuti fejlécet! Szerintem a moduljaidhoz adj hozzá egy chat ablakot is, amihez itt van egy kis segítség ezen az oldalon: http://www.cbox.ws --> Get your own free Cbox now! --> a névhez írj valami egyszerűt, ami megjegyezhetőt :) töltsd ki az üres mezőket és menj a "Create my Cbox!" és onnantól már szerintem neked is menni fog! :) ui.: Mielőtt el nem felejtem légyszíves ha majd haladsz a blogoddal rakjál ki egy szereplők oldalt is majd!


10/7 [Jóindulattal...]


Helyesírás: Ha vesszőt rakunk a mondatba, azzal két részre tagoljuk a mondandónkat így egy összetett mondat lesz belőle jobb esetben. Nos a vesszőt úgy szokás kirakni, hogy a szó után kirakod és utána hagysz egy szóközt és folytatod az írást! Nem kell még a vessző elé is egy szóköz! Ha új mondatot kezdesz ezt, nagy betűvel kezdd. (Gondolom csak figyelmetlenségből nem úgy írtad kérlek javítsd majd.) Amint már említettem a vessző témát most ugyan az vonatkozik a pontra is, nem kell előtte és utána is szóközt hagyni, elég csak utána. Tudom minden ember vét hibákat, de mielőtt feltennéd a internetre inkább szerintem nézd át még egyszer, mit hibáztál légyszíves. Nem tudom nekem a visszatekintés, olyan furcsán jön ki elé és mögé szerintem el kellene egy-egy csillag vagy valami jelzés. Hol raksz vesszőt/pontot hol meg nem, a word-ben van helyesírás ellenőrző szerintem használd. "....olyan gyönyörű és intelligens lánnyal mint te ," itt a vessző helyett pontot kellene raknod. Szerintem a dupla vesszőt csak véletlen raktad ki, de ha nem akkor az úgy nem helyes. "Egy nap a barátnőimmel voltam vásárolni , amikor hazaértem nem várt esemény fogadott , ....." ez egy nagyon hosszú és helytelen mondat, amit kérlek minél előbb javítsd, szedd szét részekre! Nagyon hosszú mondatokat írsz, inkább tagold őket kisebbekre.


10/4 [Nagy jóindulattal...]


Történet: Maga az alap sztori nem rossz így a prológus alapján, bár egyetlen bejegyzés után nem tudom igazán megállapítani. Remélem nem egy sablon sztorit kerekítesz ki belőle, ami csak az 1D-ről szól meg egy csaj szomorú ömlengéséről az együttest illetően, hanem valami nagyon jót! Nagyon remélem egy szép kerek és hibáktól mentes történet és blog kerekedik ki belőle!


10/9 [Hatalmas bizalommal állok hozzád, ezért adok ennyit!]


Összesen: 30/ 20

Remélem megfogadod a tanácsaimat, hisz erre valóak a kritikák! Remélem tényleg igazán jó sztorit alkotsz idővel! Kérlek iratkozz fel a blogunkra és nagyon jól esne, ha megírnád komiban a véleményed! :)


xoxo: A.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése