2013. november 4., hétfő

#Köszöntés

Most nem kritikával, gif-fel, png-vel, fejléccel, vagy ilyenekkel jelentkezek, hanem szerkesztőtársamnak szeretnék NAGYON SOK BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT kívánni!
Victoria Wolf ma ünnepli születésnapját, és két szerkesztett képpel illetve pár szóval szeretném köszönteni.

Kedves Victoria!
Személyedben egy nagyon kedves, rendes, törekvő, őszinte lányt ismertem meg, aki az a típusú, hogy ami a szívén az a száján, de ez nagyon jó tulajdonság. Mi már rég ismerjük egymást, igaz személyesen nem, de neten keresztül igen. A blog által szerintem jobban jóban lettünk, mint azelőtt.
Kívánok egy boldog és örömteli születésnapot, valamint álmaid valóra válását!




Xoxo,
Hennie S.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Hennie!
    Nem is tudom mit mondhatnék igazán, nagyon meglepődtem és meghatódtam is! Nem vártam volna, hogy így is felköszöntesz a blogunkon keresztül! Köszönöm még egyszer a szép szavakat, teljesen igazad van, ami a szívemen az a számon :)) Egyszer talán személyesen is találkozunk, ha úgy sodor minket a sors! ;) Előtte is nagyon jóban voltunk, de ez tényleg még jobban összehozott minket! Nagyon szépen köszönöm a képeket, nagyon tetszenek és még egyszer köszönöm a szép szavakat is, nem tudom, hogy tudnám meghálálni ezt neked!! Köszönöm, hogy a szerkesztőtársad lehetek és a barátnőd! :') <3

    xoxo

    VálaszTörlés