2013. november 1., péntek

26. Kritika: Life, is like a headshot

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet : A kinézeted nagyon tetszik vagyis inkább a háttér, bár a lila mániám miatt is! :) A fejléced is tetszik nekem személy szerint, csak valahogy nem illik igazán a sztoridhoz! Ha úgy van kérd meg az egyik szerkesztőnket, hogy készítsen neked! Mos beszéljünk kicsit a moduljaidról, először is szerintem tegyél be egy rövid leírás modult és ezt rakd legfelülre. Aztán egy figyelemfelhívást is a durva és abszogén szavak miatt. Aztán rakd a feliratkozók modult, majd egy chat ablak sem ártana! Az oldalmegjelenítés modul szerintem felesleges, mivel te magad látod mennyien kattintottak a blogodra. Ezek után rakjad szerintem azokat a modulokat, amik most nálad az első kettő. A közvélemény kutatás modul megint csak felesleges, mivel már lezártad. Az themes ott oldalt felesleges és idegesítő is, hogy mozog...

10/7

Helyesírás : A helyesírásoddal semmi gond, amihez csak gratulálni tudok! Viszont van egy kis gondom, már pedig a betűtípussal, nagyon nehéz elolvasni, amit írtál szerintem változtass rajta.

10/9

Történet : Igaz még csak két fejezet van fenn, vagyis egy és a prológus, de én ebből is le tudom szűrni, hogy jó-e vagy sem. Maga a sztori nagyon tetszik egy lázadó kamasz lány, aki a börtönt is megjárta és most a "gazdag" nővéréhez kerül, aki eddig leszarta magasról. Remélem valami jó kis történetet hozol ki belőle és nem lesz egy lapos elnyűtt valami! Még egy utolsó hozzáfűzni való, a szereplőket nagyon jól összeválogattad, mivel a legtöbbjük ismeretlenebb kategóriába tartozik!

10/9

Összesen : 30/25

Remélem nem bántottalak meg semmivel! ;) Kérlek fogadd meg a tanácsaimat, hisz ezért kértél kritkát, vagy nem :D Sok sikert a további blogoláshoz!

xoxo: Victoria Wolf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése