2013. november 1., péntek

25. Kritika: Guardian Angel...or Not?

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet : Maga a kinézet jó legalábbis nekem tetszik, csak egy színt használsz, ami nem baj! Egyszerű, de még is nagyon szépre sikerült. A fejléc hmm nem is tudom igazán mit mondjak rá, tetszik-tetszik csak olyan furcsa és nem illik igazán magához a bloghoz csak a háttal álló félig látszó angyal. Nem láttam sehol kiírva, hogy ki csinálta úgy, hogy gondolom te magad készítetted. Ha csak egy egyszerű blogra vágysz, ahhoz tökéletes, de ha egy olyan blogot akarsz vezetni, ami kinézetileg teljesen profi, akkor szerintem kérjél valamelyik szerkesztőnktől! ;) Már csak a modulokról szeretnék beszélni egy kicsit! Szerintem az oldalak fület felülre kellene tenned, mert a legtöbb embernek jobban áttekinthető ezzel. Nagyon örülök annak, hogy raktál be rövid történet leírást! Szerintem a nézettség modul sem olyan fontos, mert ha belépsz a blogger-ba akkor te magadnak látod ezt más meg nem igazán kíváncsi a dologra, hogy mennyien frissítettek míg a blogodon jártak. 

10/9

Helyesírás : Nagyon büszke vagyok rád, mert nem találtam egyetlen egy hibát sem! Szerintem eléggé át szoktad nézni mielőtt felrakod! Szóval még egyszer nagyon gratulálok hozzá! :)

10/10

Történet : Húú nem is tudom igazán mit mondjak magáról a sztoridról! Még csak 4 fejezet van fenn, de általában ennyiből tudjuk megállapítani, hogy mennyire jó. A rövid leírás az tetszett, de sajnos valahogy kétes érzéseim vannak az egésszel kapcsolatban. Első olvasásra úgy érzem ez a történet nagyon nyers még sajnos és túlságos is egyszerű! Semmi drámaitás és akció sincs benne pedig az alapból nagyon jó sztorit ki lehet hozni, de sajnos ez neked nem megy! Szerintem még nagyon sokat kell írnod és tanulnod, hogy egy igazán ütés és könyv kiadásban életképes sztorit alkoss. Próbálj meg több érzelmet bele vinni, ezzel nem azt akarom mondani, hogy legyen csöpögős, de a főhősünkből váltsál ki már érzéseket légyszives! Kicsit nekem úgy tűnt, mintha Kafka egy művét olvastam volna, csak tárgyilagosan közlöd a tényeket. Ezen javíts szerintem! Még így utoljára ez nem olyan fontos, de ha akarod megteheted, hogy raksz be egy külön oldalra egy szereplők fület. Persze ezt csak akkor ajánlom, ha nem akarod annyira kidolgozni magának a szereplőidnek a leírását. 

10/5

Összesen : 30/24

Remélem nem bántottalak meg semmivel! ;) Kérlek fogadd meg a tanácsaimat, hisz ezért kértél kritkát, vagy nem :D Sok sikert a további blogoláshoz!

xoxo: Victoria Wolf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése