2013. november 24., vasárnap

32. Kritika: Repülj magasra

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: Fejléc nagyon tetszik, az első szó, ami eszembe jutott róla az, hogy aranyos. A blog elején az archivumban van egy olyan bejegyzésed, hogy "szereplők" később pedig "trailler"-nek minősülő valami. Na ezeket én a helyedben fognám és be tenném az oldalakhoz sokkal jobban áttekinthető, nem kell keresgetni. A háttérről nem is tudom mit tudnék mondani elsőre tetszett, mivel eléggé szeretem a lila színt. Viszont, ahogy jobban megnéztem rá jöttem, hogy nem annyira nagy szám. Sőt még az is eszembe jutott olvasás közben, hogy nagyon irritáló, ahogy fel-fel villannak a nagy csillagok időszakonként. Mielőtt áttérnék a modulokra szeretnék beszélni a kurzorról, hát nagyon csúnya nagy és zavaró is az a madár, mivel nincs sok köze a címen kívül a bloghoz. Szerintem inkább csak csillámot használj valami lilát, ha már a háttér is olyan. A zenelejátszó is madaras, ami nem lenne baj, ha nem fehér lenne így sajnos nagyon elüt a blogtól! Modulokról röviden, mivel csak egy pár javítani való van főleg az elrendezésben. 1. készíts egy rövid tartalom modult, mivel az emberek 3/4-e lusta ahhoz, hogy belekezdjen csak ha nagyon érdekli! 2. chat ablak legyen 3. a feliratkozók 4. a blogarchívum (erről jut eszembe esetleg az oldalaknál készíthetnél egy fejezetek oldalt is, úgy sokkal praktikusabb és könnyebb az olvasók számára.) 5. magadról 6. cseréid és kedvenceid 7. ami szerintem teljesen alulra is mehetne azok a jelentkezéseid különféle versenyekre.

10/7

Helyesírás: Igazán nem tudok belekötni, mivel nincsenek fenomenális hibáid és a mondatok szerkezete is jó. Maga a grammatikai rész még nem tökéletes, de ha sokat olvasol és írsz ezt hamar tudod fejleszteni.

10/10

Történet: Magával a sztorival semmi baj sincs, egy szerelmes történet. Bár az eleje kissé furcsa, mivel egy normál sztorinak kezdődik és átvált úgy mondd a múltba, legalábbis nekem úgy tűnik. Egyetlen egy problémám van magával sztorival bár ez inkább a helyesíráshoz kapcsolódik főként. A legnagyobb gond, hogy a elkezdted egy fejezeten belül váltogatni a szemszögeket! Ne tedd ezt, ezzel elrontod az egész sztorit, mert az olvasót kizökkented a világodból. A címet sem értem nagyon, hogyan fog kapcsolódni a történetedhez, lehet nem fog hozzá sehogy sem, de én a helyedben olyat választanék, ami illik a bloghoz. Maga az írói stílusod jó csak még kiforratlan, de fejlődni fogsz. Remélem nem csinálsz belőle egy sablon sztorit! Egy biztos ne hagyd abba az írást, mert jó leszel benne!

10/8

Összesen: 30/25

Remélem nem haragudtál meg, te kérted a kritikát és ahogy a blogunk nevében is olvashatod mi őszintén írunk! Azért remélem megfogadod egy pár tanácsom!
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése