2013. november 1., péntek

29. Kritika: Six Days... I will survive

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: A kinézetről, hát nem is tudom mit mondhatnék, ne értsd félre nem azért nem jutok szóhoz, mert nem tetszik éppen ellenkezőleg. Nagyon tetszik a háttér és a fejléc annyira összhangban van, nagyon régen nem láttam ennyire jó blogot, már mint kinézetet illetően. Az oldalakat szerintem rakd inkább felülre úgy sokkal jobban mutat, így felülre kerül a rövid tartalom. Szerintem mindenképpen azt kellene legelőre raknod. A trailler-nak rakhatnál be egy külön oldalt így nem lesz annyira zsúfolt a modulok felület. Az nem is olyan fontos hányan nézték meg a blogod, mivel te magadnak úgy is látod úgy, hogy azt szerintem törölheted is onnan. Viszont a Chat ablakot szerintem rakhatnád a feliratkozók alá, utána jönne az információk és a többi. Egy valami viszont nagyon szemet szúr és azért haragszom rád. Még pedig az, hogy a modulok és az oldalak címeit is angolul írtad! Annyira írritatív, hogy magyarul írod a blogod és még mellette magyar is vagy! Mégis angolul van, tiszteld már meg annyival az anyanyelved, hogy úgy írod a blogod! Szép és választékos nyelv a magyar legalább látná már minden blogger, akik az angol stílust követik!

10/ 9,5 (csak is az angol miatt, amúgy 10 lenne!)

Helyesírás: Komolyan mondom egyetlen egy hibát sem találtam, ami nagy szó nálam! Büszke vagyok rád és gratulálni tudok csak, amiért erre odafigyelsz! Ide mást nem tudok írni.

10/10

Történet: Megint csak azzal tudom kezdeni, hogy nem jutok szóhoz! Igaz még csak egy fejezet van fenn a Prológuson kívül, de már most elnyerte a tetszésem! Teljesen eredeti a sztori semmi sablon, ami nagyon tetszik. Egy eredeti sztori pár emberről, akit egy pszichopata bezárt és csak 6 napjuk van, hogy túléljenek mindent. Viszont a fejezet elején az angol miatt megint csak kissé magadra haragítottál, nem vagyok hajlandó újra leírni az előbb leírtakat. Gratulálok a sztorihoz remélem nem lesz belőle sablon és valamiféle "happy end"-et hozol belőle ki, már amennyit ebből ki lehet.

10/9,5

Összesen: 30/29

Remélem nem bántottalak meg, hiszen te kérted a kritikát. Remélem segítettem vele és lesznek változások persze csak akkor ha te is jónak látod.
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése