2013. november 1., péntek

27. Kritika: Alison élete

A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: Őszintén szólva nem tudom mit is írjak róla. Egy jó darabig csak néztem a fejlécet, elsőre tetszett, de ahogy jobban megnéztem rá jöttem, hogy mégsem. Az egyszerű néha jó, de nálad teljes mértékben összerombol mindent! Nem jól lett összevágva a fejléced, nem tudom ki csinálta de nem valami jó munka... Az alján az a piros paca pedig egyszerűen förtelmes. Bocsi, hogy ezt mondom és nem, nem az mondatja belőlem, hogy utálom magát a piros színt. Ha ízlésesen van megcsinálva, akkor tudom azt mondani, hogy igen ez szép! Viszont ennél sajnos nem! Folytassuk az oldalakkal. A szereplők oldal nagyon igényes, főleg, hogy rendezve vannak a gif-ek viszont hiányolom, azt hogy nincs semmi infó írva a szereplőkről. Igen azt tudom, hogy ez csak TVD fanfic, de szerintem az nem ártana hozzá. A "TVD infók" modul teljesen felesleges, mivel akit érdekel aki nem ismerné a sorozatot az utána fog nézni úgy is! A "Cserék,designe" modult olyan téren érzem feleslegesnek, szerintem inkább csak egy modulban kellene azt megemlíteni. A cserék még oké, az érthető, viszont azt utolsó helyre kellene rakni az oldalakon. Az "5. évad" oldalnak viszont akkor lenne értelme, ha csak simán a TVD-ről szólna a blog, de így értelmetlen. Akkor jöjjön a modulokról egy pár szó! Mivel egészen eddig magyar volt rajta minden, így a modulok címeit is át kellene változtatni. A sztoriról való leírás eléggé rövidre sikerült és a kép sokkal nagyobb, ami elveszi a figyelmet minden másról. Az alatta lévő modul teljesen értelmetlen úgy is megkérdezik kommentben, amit akarnak. Az megint nem fontos, hogy hányan nézték meg a blogod, hiszen te úgy is látod magadnak hányan kattintottak rád. Chat az oké és érthető na meg fontos is. Ha jót akarsz magadnak szerintem kérjél a blogunktól egy design átalakítást, vagy fejlécet. A design átalakítást Hennie csinálja fejlécet pedig bárkitől kérhetsz.

10/4

Helyesírás: A helyesírást illetően, csak annyit tudok mondani, hogy néha vannak vessző hibáid. Mielőtt felrakod a fejezeteket még egyszer nézd át, csak ezt tudom tanácsolni. De, amúgy semmi kivetnivaló sincs a helyesírásoddal.

10/9

Történet: Magáról a sztoriról nem tudok igazán mit mondani beleolvastam, de nem fogott meg semennyire. Annyira ragaszkodsz a TVD-hez, hogy nekem olyan sablonosnak tűnik, Kol és Alison szerelme szerintem olyan plátói csak... Az írói stílusodon van mit javítani az egyszer biztos, szerintem olvassál több könyvet, de ne Szent Johanna Gimit abból nem tudsz olyan jó írói stílust kialakítani. Meg kell találnod saját magadat, mert szerintem az még nincs meg teljesen. Igazából semmi gond sincs a sztoriddal, csak nem fogott meg, az az egy problémám vele.

10/8

Összesen: 30/ 21

Remélem nem bántottalak meg, hiszen te kérted a kritikát. Remélem segítettem vele és lesznek változások persze csak akkor ha te is jónak látod.
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése