2014. november 9., vasárnap

67. Kritika: Ballad of the Crowman

Üdv néktek barátaim, rómaiak.
Nem, nem haltam meg csak egy kicsit elhavazódtam a suliban, itthon és a magánéletben is. Na jó, talán az is közre játszott, hogy ki akartam olvasni A hercegnőt (még a felénél se járok), így minden este fél kilenckor befészkeltem magam a pihe- puha ágyamba és csak a fantáziavilágra koncentráltam.
Viszont most itt vagyok egy kritikával és hamarosan egy cikket is szándékozom közzétenni.

A blog megtekintéséért katt.

Design:
A színek passzolnak egymáshoz, minden letisztult és nincsen semmi szembántóan kiugró dolog. Egyszerű, de nagyszerű. Az egyetlen, ami engem nagyon zavar, az az, hogy az oldalon sehol sem jelenik meg a cím. Mármint tényleg sehol... így honnan tudjam, hogy mit is olvasok? Gratulálok a design-hoz, de én nem tudok róla többet írni. Engem megnyertél magadnak és, ha nem lenne nagy kérés, megmondanád, hogy mit lát Legolas tünde szeme?
10/ 9

Helyesírás:
A helyesírásod szemet gyönyörködtetően tökéletessé lehet tenni két apró hiba kiküszübölésével. Az egyik a számok betűvel való leírása, a másik pedig a ritkán előforduló elgépelések kijavítása.
A történet volt néhány agyoncsavart mondat, ami a barokk körmondatok kacifántosságával vetekedett, de szerencsére ezek a későbbiekben megrövidültek és letisztultak.
A régies nyelvhasználat nekem nagyon tetszik, hiszen így tényleg olyan érzést kelt a történet, mintha az Odüsszeiát egy kódexet olvasnánk.
10/ 9.5

Történet:
Egy új világot megalkotni úgy, hogy az éljen, lélegezzen, új lényeket szüljön és ténylegesen létezővé váljon, nagyon nehéz. J. K. Rowlingnak sikerült és aki olvasta a könyveit, mindenki a Roxfortba akar járni. Rick Riordannek sikerült, azóta a Camp Half-Blood és a Camp Jupiter a legkirályabb táborok a világon. Suzanne Collinsnak sikerült, ennek ellenére nem akar senki sem a tizenhárom körzet egyikében élni. Cassandra Clarenek sikerült, a fanok azóta keresik a "láthatatlan embereket". És valószínűleg még rengeteg írónak volt ugyan ekkora sikere. Ellenben a te történeted még gyermeklábakon áll, kicsit kidolgozatlannak tűnnek az istenek és népeik, illetve maguk a háttértörténetek.
Maga az alap történet nekem nagyon tetszik, csak még nem kezdett el igazán kibontakozni és abba maradt. A szereplők kicsit talán be vannak határolva a megszokott szerelmes fiú, a visszahúzódó hős és a hisztis lány, aki megmenti a világot kategóriákba. Én ennek ellenére látok benne fantáziát, ha még folytatnád a sárkány életre keltésének történetét.
10/ 7

Összesen: 30/ 25.5
Remélem nem bántottalak meg semmivel, mert nem állt szándékomban, csak le akartam írni az őszinte véleményemet és képtelen vagyok többet írni.
xoxo, Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése