2014. november 19., szerda

Bemutatkozás, avagy új szerkesztő a láthatáron

Bonjour!
Mint a címből kiderült, az oldal még egy új bloggerinával gazdagodott.
Rólam röviden csak annyit, hogy nagyjából egy és fél éve űzöm az ipart, ami azért nem olyan kevés idő - bár nem is sok, ha úgy vesszük. Itt a Clarissa névre hallgatok, így a rendeléseknél így vehetitek fel velem a kapcsolatot.
Eddig igazából csak írással foglalkoztam az oldalon, meg persze egy ideje kritikákat is írtam egy oldalhoz, ami sajnos már bezárt. Emellett pedig buzgón írom a fejezeteket az újdonsült blogomhoz :)
Kritikaíróként vagyok az oldalon, és a rendelés leírását megtaláljátok a rendelés menüpontban!
Igaz, hogy hivatalosan CSAK kritikaíróként vagyok itt, de bizonyos esetekben, ha a helyzet úgy hozza, trailereket is készítek, viszont ennek vannak - nálam - kikötései. Mivel nem gifekből készítem, hanem rendes videókból, a dolog nem tíz perc alatt van meg, ha jobb minőségű kellene, ezért úgy döntöttem, hogy csak olyan oldalak kérését fogadom el, akik több, mint tizenöt rendszeres olvasóval rendelkeznek!
És mivel kritikákat nem tudok csatolni, rakok pár videót - az eddigi munkáimat.



Ó, és majd elfelejtettem! Szeretném itt is megköszönni a szerkesztőségnek, hogy én is itt lehetek :)
- clarissa

2 megjegyzés:

  1. Tetstenek a munkáid ☺ sajnos nekem nen is volt és nem is lesz 15 olvasóm :( , de talán ... pedig szívesen rendelnék. Na mindegy. Várom a bejegyzéseidet ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj drága, ne legyél ennyire pesszimista:) A munkánknak mindig meg lesz a gyümölcse, hidd el, több mint tizenöt olvasód lesz, ha belerázódsz :) Csak pozitívan!
      Ó, és köszönöm szépen:)

      Törlés