2014. november 17., hétfő

Bemutatkozás, avagy újonc a láthatáron

Üdv minden kedves Olvasónak!
Delilah a nevem, és egy ön jelölt ifjú blogoló lennél, már lassan egy éve. Megtiszteltetés ért, mikor a lányok elég jónak találtak ahhoz, hogy a színvonalas oldalunk egyik új szerkesztője lehetek. A családias hangulatnak köszönhetően - bár még nem beszélgettük át éjszakákat - már most, így az elején megkedveltem a többieket, mind egytől-egyig nagyon szimpatikusak. Remélem én is jó benyomást keltettem, mert hogy bevalljam, nem vagyok a szavak embere.
Önnönmagam fejléc-, és design készítéssel foglalkozom már egy jó ideje, így sikerült egy kicsit elsajátítanom egy-két dolgot. A minap megpróbálkoztam a 'kódos' design készítésével is, és az ebben való tapasztalatlanságomhoz képest, a végeredmény tűrhetőre sikeredett. Erről készítettem egy fotót is, amit lent megtaláltok csatolva egy linkkel, plusz a többi általam készített munkával. Mostantól lehetséges a tőlem való rendelés, természetesen korlátokkal, mert az időbeosztásom elég szűkös, viszont heti három-négy bejegyzéssel biztosan gazdagítom a web lapot.








És itt lenne az a bizonyos design:

Mad

A limitet megtaláljátok oldalt. Köszönöm a figyelmeteket, és további szép estét kívánok mindenkinek!
Delilah 

5 megjegyzés:

  1. Imádom a fejléceket �� ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jetta P.!

      Örülök, hogy a munkáim elnyerték tetszésedet. Remélem a későbbiekben is ilyen véleménnyel leszel róluk!

      Csók, ölelés,
      Delilah

      Törlés
  2. Szia, nekem is nagyon tetszenek a munkáid! :3
    Esetleg azt megkérdezhetem, hogy a 4 baloldalt a véres behatást te csináltad? *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. beütést* sorry, csak a telom okoskodik! ^^"""

      Törlés
    2. Kedves Kitty T!

      Köszönöm a dicséretet, és a kérdésedre válaszolva, igen. Én csináltam az azt enyhe kis véres beütést.

      Csók, ölelés,
      Delilah

      Törlés