2014. december 4., csütörtök

It's the most beautiful time of year...

Heyooo^^

Igen, ez is elérkezett, a sokak által várt [vagy nem éppen várt]: Tél. Mármint csak hivatalos értelemben mondhatjuk, hogy tél van, hisz jelenleg a hó még nem szándékozott felénk szállingózni. Nekem személyes kedvenc ünnepem a Karácsony, így eléggé vártam már, hogy december legyen.

Na, de nem is írok most kisregényt, csupán valami bevezetőt szándékoztam összedobni, ugyanis nem tartom reaálisnak, hogy egy igényes oldal, csak úgy teledobálja a bejegyzéseit valamivel, és posztolja.

Tehát, mivel itt a tél, gondoltam rengetegen fognak eljutni egy karácsony / havas / visszaemlékezős karácsonyi / bónusz karácsonyi / külön kiadásos karácsonyi részhez/fejezethez/bejegyzéshez.

Hoztam néhány képet, ha valaki időjárás hiányában elakadna, vagy csupán nem szállná meg túlságosan az ihlet, esetleg a hangulat.

Van itt minden: vicces, megható, klasszikus... jó válogatást! ;)




















Miss D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése