2014. augusztus 27., szerda

Szünet

Sziasztok! Megkérek mindenkit, hogy egy ideig ne rendeljenek tőlem. Kissé belefáradtam a szerkesztésbe, így is még nagyon sok design és fejlécrendelésem van hátra, amiket már nem győzök csinálni. A legtöbben úgy írnak, mintha én köteles lennék megcsinálni, semmi kérdés a levelükbe, vagy hozzászólásban. Sok információt sem kapok, hogy milyen legyen, hanem csak leírják a tartalmat és abból találjam ki, ha meg mégsem olyan lesz, mint amilyet gondolnak, akkor meg hiába kínlódtam az egésszel. A mostani rendeléseket megcsinálom, de határozatlan ideig  SZÜNETELNI FOG A DESIGN, FEJLÉC ÉS TRAILEREK KÉSZÍTÉSE, BÁRKI RENDEL EZENTÚL, NEM FOGOM FIGYELEMBE VENNI.
Ne haragudjatok, ha kicsit nyers vagyok, de már tényleg kissé elegem van abból, hogy sokan leszarjak azt, hogy nekem mennyi időbe is kerül megcsinálni, és azonnal kellene nekik. Éppen ezért most szünetelek egy kicsit. Bármi mást rendelhettek tőlem, azokat szívesen teljesítem, csak a fentieket kérlek mellőzzétek.
Köszönöm a megértéseteket!

xoxo,
Hallie Sanford

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése