2014. augusztus 16., szombat


59. Kritika: Let me go


A blog megtekintéséért: katt!

Kinézet: Nos, az igazat megvallva a fejléc nem nyerte el a tetszésemet. Nem tudom...nekem olyan furcsa. Viszont minden elismerésem Roxana-nak.
Ezen kívül minden más tetszik! Az egész összhangban van, minden passzol mindenhez. Ehhez nem tudok mást fűzni.
10/8

Helyesírás: Szerintem a helyesírásoddal nincs probléma. Súlyos hibákat nem vettem észre, néhol voltak csak elírások, de egyébként minden hibátlan.
10/10

Történet: Szerintem igazán érdekes és nagyon egyedi a történeted. Kíváncsi vagyok a folytatásra és arra, hogy mit tudsz majd ebből az egészből kihozni.
A történet eleje még elég sok titkot rejteget az olvasók számára, legalábbis én így gondolom. Mert vannak dolgok, amiket szeretnék már megtudni Zayn-nel kapcsolatban, de ezekre még nem derült fény. Sajnos.
Igazából az ötödik fejezet nekem eléggé zavaros, és kicsit belekavart a gondolataimba. Nem értem/értettem az elejét. Ugye Zayn, belecsöppent a történetbe és ezzel bonyodalmak jöttek létre.
Most még az egész történet kicsit homályos a részemről, de remélem, sőt biztos vagyok benne, hogy hamarosan érteni fogom a dolgokat.
A szereplők sem igazán tiszták még nekem. Zavar, hogy kevés az információm Rebecca-val kapcsolatban, és ez Zayn-re és Liam-re is vonatkozik.
Ettől függetlenül tetszik a blogot. Választékos a szóhasználatod, jól fogalmazol és minden megvan benned, ami egy jó történetíróhoz kell. Persze ezek még fejlesztésre szorulnak.
A fejezeteket élvezettel olvastam és nagyon várom már, hogy fény derüljön azokra a dolgokra, amiket nem értek.
10/9 

Összesen: 30/27

Ne haragudj, hogy ilyen röviden tudtam csak véleményezni a blogodat, de igazából én minden tőlem telhetőt megtettem. Remélem semmi bántót nem írtam, és ha mégis, akkor azt építő jellegűnek szántam. További sok sikert a blogoláshoz! :)

Millió puszi!
xxxI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése