2014. augusztus 18., hétfő


Filmajánló #1

A Grand Budapest Hotel ajánló /avagy H.Loren bemutatkozik




Sziasztok!
A nevem H. Loren, és az -már nem annyira- újakkal együtt érkeztem, viszont eddig nem volt se időm, se netem írni ide. A szakterületem a kritikaírás, valamint a könyv- és filmajánlók.
Az ajánlóim felépítése a következő lesz: először leírom magát a spoilermentes tartalmat, aztán a személyes -és nagyrészt őrültségeket tartalmazó- véleményemet. A legvégére pedig odabiggyesztem a kedvenc párbeszédeimet/jeleneteimet.Pár hónapon belül betöltöm a tizennegyedik életévemet, most leszek nyolcadikos.Van két saját blogom egy fantasy (KATT) és egy szimpla családi története (KATT).

Remélem meg lesztek elégedve velem!

A Történet:



A film a Grand Budapest Hotelben játszódik, a második világháború előtti Zubrowkában. A hotel fő attrakciója, a főportás Monsieur Gustave, szárnyai alá veszi Zerot, az új Lobby Boyt, aki megpróbál beilleszkedni a szálloda bogaras közösségébe.
Egy nap azonban szörnyű hír érkezik: Gustave egyik legkedvesebb barátját -és egyik szeretőjét-, Madame D.-t megölték!
A madame jelentősebb vagyont halmozott fel, jóformán egy egész város az övé, aminek minden egyes tégláját kapzsi rokonai maguknak követelik, ám amikor kiderül, hogy legnagyobb értéke, az Alma és a Fiú c. festmény Gustavot illeti, minden a feje tetejére áll.


Vélemény:



Én szerintem negyedszerre is meg fogom nézni a Grand Budapest Hotelt! Az ember akarva-akaratlanul belecsöppen a történetbe, együtt izgul, sír, nevet a szereplőkkel, magukon a szereplőkön is jókat lehet nevetni, ha az embernek megvan a kellő humorérzéke hozzá. Egyszerűen nem lehet megunni a történetet, a valóság vetekedik Wes Anderson parfümfellegben úszkáló világával, és ahogy egyre inkább elmerülsz benne, rájössz, hogy mindegy hogyan, de neked oda el kell jutnod!
Valahol olvastam hogy könyv alapján készült, így aki szeretné, az nyomtatott formátumban is Zubrowka tiszteletbeli állampolgárává válhat.

Kedvenc párbeszédek:



- Egyébként nagyon jó volt az ágyban.
- 84 éves volt, Monsieur Gustave…
- Volt már öregebb is.



- Ő az én barátnőm. Nem vehet neki ilyeneket!
- Csakis a te érdekben beszélgetek ezzel a tüneménnyel. Sose légy féltékeny Zero, egy pillanatra se!
- Flörtöl veled?
- Igen.
- Ne flörtöljön!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése