2013. július 16., kedd

8. kritika: It's My Life



A blog megtekintéséhez katt.



Kinézet: Szerintem először is nagyíts egy kicsit a blogod szélességén, mert a modulok fele nem látszik és így nagyon hülyén néz ki az egész! A fejléced eléggé unalmasan néz ki, olyan semmit mondó szerintem, mivel teljesen egybe olvad a háttérrel. A filmszalagok nem mutatnak jól a képekkel együtt! Amit a helyesírásnál írtam a szöveghez, az igaz és szerintem ez is semmit mondóvá válik! A végére szerintem nem kellene az utolsó mondat ezzel lelövöd az egész blog lényegét és egyik főszereplőjét. Szerintem írjál másik ismertetőt hozzá, azzal jobban járnál. Szerintem nem néz ki jól, hogy külön választod a fejlécet a szövegrésztől és a moduloktól is! A blogarchívumot inkább rakd feljebb mert arra szükséged lehet jobban. Az oldalakat szerintem rakd inkább felülre, a szereplőket pedig egy külön oldalra, ahol tudnál írni róluk pár dolgot. Sokkal színesebbé és szebbé tudnád varázsolni a blogod! A blogod hátterén szerintem változtass néha jó az egyszerű sőt tökéletes, de az ennyire egyszerű már lapossá, unalmassá és slampossá teszi a blogod! A zenére szerintem semmi szükség felül, de ha annyira ragaszkodsz hozzá, akkor rakjál be több zenét is. Ha ezeket nem tudod megcsinálni, itt a blogon tudsz egy egész "design átalakítást" kérni Regitől és a részleteket privátban megbeszélheted vele, szerintem biztos tud segíteni, ha úgy állsz hozzá TE is!!!

10/4


Helyesírás: A leírással már is van helyesírási problémám, már pedig a gyakori szó ismétlés, szerintem az "egy személy"-t nem kell ennyiszer leírni! Nem tudom igazán ez a történethez vagy a helyesíráshoz tartozik, de inkább ide írom, úgy érzem inkább ide tartozik! Na szóval a történeted írásába ne tegyél ennyi képet és gif-et mert így képregény szerűvé teszed és elvonod a figyelmet magáról a sztoritól! Fogalmazási problémáid vannak, szerintem olvass több könyvet, de ne Szent Johanna Gimi-t valami tartalmasabbat! Nem tudom, hogy velem van a baj, de nem jövök rá, mit jelent az "umm" inkább ne írj ilyeneket bele! Olyan szó nincs, hogy "Ahj", "ömm"és "Juj" maximum kiadunk ilyen hangokat, tanulj már meg írni mielőtt blogot írsz légyszíves!!! A párbeszédek helyesírását is tanuld már meg, mert ez sem megy igazán! Sok a szóismétlés még mindig! Ha egyszerű és összetett mondatokban írsz változatosan sokkal jobb, stílusosabb lesz az írásod. 

10/2


Történet: Az első fejezetben túl nagy időbeli ugrásokat használsz, így teljesen szaggatottá válik a történeted és nem olyan izgalmas, érthető. A csillagos részek alatt mi történik valójában!?!? Mi volt ez a szemszög váltás? o.O Normális vagy te ember, már bocsi, de ez még rosszabb mint az eddigi hibáid, nagyon sok értelme volt a váltásnak mondhatom! Gratulálok! Kissé hosszabb leírásokat kellene alkalmaznod a párbeszédek mellett, mert így nincs sok értelme az egésznek! Második fejezet hát, amit olvastam még mindig nem nyerte el a tetszésem és stílus érzéked sincs ruhák terén azt tudom mondani! Lila és kék együtt... hát meg kell, hogy mondjam nem jó összeállítás! Hát vettem észre nem vagy valami tisztelet tudó ez kiderült a második fejezetben lévő írásodból, mondhatom gratulálok! Nem tudom,mit ronthattak el ennyire a szüleid veled kapcsolatban! A többit nem olvasom el, mert nem lenne idő és tudom mennyire érdekelt a kritika. Most akkor az egész történetről, az eleje nagyon nem fogott meg, szerintem túl nyersen írsz! Próbálkozz többet és azokat publikáld interneten szerintem! Remélem a többi fejezeted már jobban sikerült, tuti nem leszek sem nagy fan-od sem olvasód! Másoknak lehet nagyon bejön, de nekem nem, már bocsi!

10/6


Összesen: 30/ 12


Remélem nem voltam túl szigorú és tapintatlan. Őszintén bíráltam el a blogod, szerintem. Tanácsaimat szerintem fogadd meg, jobban jársz vele! Nem az írástól akartalak elrettenteni! Légyszíves iratkozz fel a blogunkra ;)


xoxo: A.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése