2013. július 12., péntek

6. Kritika: Tánc a túlvilággal



A blog megtekintéséhet: katt


Kinézet: Őszintén meg mondom nekem a fejléc nem igazán tetszik a két főszereplő arca nem igazán látszik pedig az a legfontosabb és lehetne egy kicsit színesebb is.
Háttérnek pedig mehetett volna egy egy piros feketés árnyalat, ami még jobban kiemelte volna a fejlécet.
Szélesség eléggé össze van tömörítve egy kicsit szélesítsd ki.
Ami még igazán zavar, az az, hogy nincs chat, mert vannak olyanok akik nem szeretnek kódokat írni, így inkább a chatet választják, szerintem jobb lenne, ha raknál ki egyet.
Ezektől a hibáktól eltekintve mással nincs probléma.


10/7


Helyesírás: Én szerintem a helyesírásoddal nincs probléma és szépen fogalmazol


10/10


Történet: Így elolvasva az első fejezetedet nagyon tetszik a történet még az elején furcsálltam is, hogy egy lány van börtönben és egy fiú látogatja, aki nem más, mint a pasija. Itt keltette fel az érdeklődésemet igazán, s szerintem olvasni is fogom :) Ritka a hosszú fejezet és ez plusz pont.


10/10


Összesen: 27

Köszönöm, hogy kértél tőlünk kritikát és remélem nem bántottalak meg semmivel sem :)




XoXo Dóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése