2013. július 12., péntek

5. Kritika : The Missing Girl



A blog megtekintéshez katt.


Kinézet : A fejléced őszintén mondom nekem nem tetszik..Furcsa, hogy a citromsárga semmiből egyszer csak kibukkan egy lány, mellette buborékban lévő emberekkel. Nem valami igényes. A szövegek amik rá vannak "rakva" azok szépek, tetszenek, kivéve a kéket mert szerintem nem illik a sárgához, de te tudod! Mindenesetre ajánlom az azonnal lecserélését! (Ha szeretnéd az oldalon tudunk ebben segíteni!) A blogot méreteivel folytatnám.. Szerintem kissé meg kéne szélesíteni, mert nálad inkább a háttér dominál és ez olvasás közben (legalább is nekem), zavaró! Az oldalak rendben vannak, szépek, bár szerintem a nevüket más betűtípussal írd!


10/7



Helyesírás : A prológus és a első fejezet alapján, egész szép. Mármint nincsen benne sok hiba csak egy-két, valószínűleg figyelmetlenségből. Például a prológusodban ebben a mondatban " Nincs barátom, de tetszik egy fiú" helyett azt írtad, hogy fiúk. Az el gépelésekre figyelj jobban, vagyis mielőtt kirakod a részt olvasd át figyelmesen!


10/8




Történet : Amikor elkezdtem olvasni, bevallom úgy álltam hozzá, hogy milyen érdekes kis történet és ez az érzés tartott is..egy darabig..A prológus érdekes volt, a maga módján. Egy lány akit egy "szobában" ül és mereng az élet nagy dolgairól, meg a sajátján. A furcsa az volt benne, hogy férjez akarják adni (?!), de közben ő másba szerelmes. Nem épp napi téma, de tetszett, mert egyedi! A történet maga, ( javíts ki ha nem így van), de rólad szól. Ez a te történeted, nincs is vele semmi baj! Arra figyelj majd, hogy egyes részek igaz, hogy hosszúak (irigylésre méltóan), de nem mindig érdekesek..Ha ezt észben tartod, remek kis történet bontakozhat ki a továbbiakban!


10/8


Összesen : 30/25


Köszönöm, hogy kértél tőlünk kritikát! (Légyszíves iratkozz fel!)


xoxo

Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése