2013. július 9., kedd

3. Kritika: Halhatatlanok klubja



A blog megtekintéséhez katt.

Kinézet: A fejléced tetszik megmutatod benne a főszereplőidet, bár a villámokat eléggé furcsának tartom. Gratulálok Lotzinak a fejlécért, tényleg nagyon ügyes fejléctervező, több munkáját is láttam már. Viszont, ami nagyon nem jó, az a mozaikos háttered, maga a háttér szép és passzol a blogodhoz. De a folyamatos ismétlődése eléggé zavaróvá válik egy idő után, mikor mát több fejezeted lesz! A kék kiemeléseid nem rosszak, viszont ezzel elveszíti a varázsát a háttér és akkor már nincs is szükség rá! Szerintem (ha mindenképpen meg akarod tartani) vagy ne sötét szín legyen az alapja vagy cseréld fel a szövegek színét és a hátterét. Még egy apró megjegyzés a kinézetet illetően, szerintem ha már van egy szereplők külön oldalad, a főszereplőidet szedd le főoldalról és rakd be oda a többi közé csak simán, mert így nem mutat olyan jól a blogon! ;)

10/8,5 


Helyesírás: Az előzetesben eddig semmi hibát sem találtam. A szereplőknél, viszont találtam egy kisebb hibát, az utolsó szereplő, név szerint Cassandra leírásánál a "vele" helyett azt írtad "fele" ezt kérlek javítsd ki mindenképpen! A kép és szöveg nincs jól elhelyezve az 1. fejezetben, szerintem rakd felülre a képet és utána írj bármit is! A párbeszédek előtt nem egy nagy pötty van! Ezt nézd majd meg más blogoknál és javíts rajta szerintem, a szöveget pedig nem kell bekezdésekre tagolnod. Szerintem a bevezető eléggé hosszúra sikerült és az elejének nem volt olyan sok értelme. A sztoriban nem találtam más hibát, ami pozitívum!

10/9

Történet: Az előzetes alapján, amit leírtál nem rossz a történet, bár érdekesnek is mondható egyszerre, szerintem oda sokat írtál! Szeretem először a szereplőkkel kezdeni, hogy tudjam kikről fogok olvasni. Ehhez egy dolgot tudok hozzá fűzni: hűűhaaa!! Nagyon sok szereplőd van, de főleg azért, mert a sztorid alapja a vámpírnaplók. Remélem mindenkiről fogsz írni, ha már kiraktad őket szereplőnek. ;) Most akkor magáról a történetről is írnék pár szót! Maga az első fejezet nem rossz, csak szerintem két részre tagolhatnád, főleg hogy egyszerre több személy szemszögéből is írtál. Az első fejezet érdekes és felkelti az érdeklődésem, viszont túl hosszú és nem köti le annyira az embert. Túl sok leírást alkalmazol! Oké a második fejezetben már több volt a párbeszéd, aminek nagyon örültem. Lényegében a sztorid jó, csak szerintem egy-egy fejezetet nagyon hosszan fejtesz ki. Ami nem mindig jó, néha jobb a kevesebb csattanós részek! A lényeg, hogy ne hagyd abba, amit csinálsz, mert jól írsz!

10/7,5
Összesen: 30/25



Remélem nem voltam olyan szigorú veled kapcsolatban, nem akartalak elijeszteni az írástól. Szerintem nyugodtan folytasd csak az írást! Remélem feliratkozol a blogunkra. :)



xoxo: A.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése