2013. július 11., csütörtök

4. Kritika : From The Moment I Met You



A blog megtekintéséhez katt .


Design : Az egészet egy szóval tudnám jellemezni : egyszerű. Na nem mintha ez rossz lenne, ne értsd félre. A fejléc nekem nagyon tetszik, méretre van szabva és nincs túlzsúfolva. A háttérben az tetszik, hogy letisztult külsőt ad a blogodnak és nem tereli el a figyelmet. És most jöjjön a feketeleves.... Kezdjük ott, hogy a címek betűtípusa nehezen olvasható. Kérlek, ezt vedd figyelembe, és ha nem gond, módosíts. A másik csak egy apróság, egy jó tanács. Szerintem tedd ki a látogatók számát is az oldalra, mert az sokakat érdekel, az elsők között nézik meg. Ez az utolsó nem kötelező, csak ajánlott.

10/8


Helyesírás : Néha előfordul félregépelés, ezért ajánlom, hogy mindig olvasd át, mielőtt felrakod a következő részt. A gondolatjeleket néhol elfelejted, de ezek csak apróságok, viszont a toldalékokkal nagyon vigyázz, az már komolyabb gond.

10/9


Történet : Úgy kezdtem neki, hogy hurrá, már megint egy újabb 1D fanfic... Itt gyorsan hozzátenném, hogy ne kezdjetek el "nátor"-ozni, vagy mi a fene, mert csak annyit mondtam, hogy enyhén közkedvelt a téma. Ennyi. Az írásmódod annyira nem fogott meg, mégis elolvastam az összes eddigi részt, mert egyes elemek nagyon megtetszettek. Ilyen például a sztárok iránti közömbösség, a főszereplő stílusa (rockot is hallgat?imádlak.), a szereplők jelleme és az ekkora "angolimádat". Bevallom, hogy ezek könnyítették az olvasást, mert a rockzene és a nyelv maga szintén közel állnak hozzám, így én személy szerint már a elején tudtam azonosulni a főszereplővel. Viszont egyre nagyon vigyázz! Ritkán hozol új részt (oké, az hosszú, de akkor is), ezért a visszajelzések eléggé megfogyatkozhatnak. Tudom, hogy a blogolás általában csak az elején jó móka, de ha már magadra vállaltad, csináld is tisztességesen! Remélem nem haragszol.

10/8


Összesen : 30/25






Love,


~ Purple Strawberry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése