2013. július 9., kedd

2. Kritika : I'm a wolf



A blog megtekintéséhez katt.


Kinézet : A fejléced igényes, nagyon szép! Tökéletesen passzol a bloghoz és teljesen betölti a szerepét, vagyis, hogy röviden elmondja a történet lényegét! Egyedül azt sajnálom rajta, hogy kicsit rajta a szereplők! Tudom, hogy a lényeg a "farkasokon" van, de szerintem a szereplőket is ki kell hangsúlyozni! Ha a fejlécben nem is, ajánlom, hogy nyiss egy új oldalt nekik! Beraksz egy-két képet, esetleg írsz pár sort jellemzésként ( nem nagy macera, de annál jobban kifizetődő). A háttér passzol, egyszerű, de ügyes. Viszont a blog mérete nem megfelelő..Szerintem kicsit szélesítsd meg, mert így nagyrészt csak a háttér látszik, nem pedig az ami a lényeg, vagyis a szöveg és a többi modulok.


10/8



Helyesírás: Egy-két apróbb szépséghibát leszámítva ( vesszők mulasztása stb.) ügyes! A párbeszédek is stimmelnek! Szép munka!


10/10


Történet: Na ez az ahol én elakadtam. Lehet, hogy csak én vagyok figyelmetlen meg minden, de bevallom többszöri olvasás után tudtam csak megérteni a lényeget. szóval van ez a lány, akit megtámadott egy farkas, eddig stimmel. A bonyolultabb rész az 1. Bekerül egy nappaliba, félig vérző sebbel és három "igéző" szempár bámult rá. Eddig még mindig értem. De onnantól, hogy a csajnak van egy bátyja meg minden, zavaros.. Nem is tudom a három fiú közül ki az.. Szerintem kicsit figyelj a cselekmények leírására és sokkal jobb leszel! Maga a történet izgalmas és egyedi! Elragadta a kíváncsiságomat! (Pedig nem nagyon vagyok oda az 1D-s blogokért).Lehetséges, hogy követni fogom!


10/ 7


Összesen : 30/25


Remélem nem bántottalak meg, nem ez volt a célom! Csak írtam egy kritikát amit kértél! Biztatlak arra, hogy folytasd a blogodat! :) ( Remélem, majd feliratkozol hozzánk ;)


Puszi:

xoxo Regina






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése