2013. december 30., hétfő

41. Kritika: The Ghost Girl

A blog megtekintéséért katt

Kinézet: Nem nyerte el a tetszésemet, és le is írom hogy miért. A fejléc üres, és olyan semmilyen. Ajánlom, hogy készíts, vagy készíttess másikat, ha gondolod én is szívesen megcsinálom neked. A fejléc lényege, hogy ne csak a kinézethez, hanem a történethez is passzoljon. A háttér jó lenne, ha menne valamihez, de semmihez se illik. A betű színe zavaró, a két modul pedig felesleges, mert egyiken sincs túl sok minden. Az oldalakat tedd inkább a modul részbe, mivel kevés van belőlük, illetve egy chat se ártana.

10/5

Helyesírás: Van benne pár elgépelés, és a kettőspont után volt, hogy nagy betűvel folytattad, de ha az nem alcím, ami a te esetedre igaz, akkor kisbetűvel kell folytatni, mert a mondat része még. Most így több hiba nem jut eszembe, hogy még miket láttam, de ha átnézed a részeket, biztos te is észreveszed, hogy hol hibáztál.

10/9

Történet: Ahogy a kinézet, úgy a történet sem tetszik. A részek nagyon rövidek, sok benne a kép, amik nem is kapcsolódnak a történethez. Nem értem minek kellett szinte végig Demi képét betenned, ha nem is ő a főszereplő? A részekbe tehetnél több leírást, kidolgozottabb mondatokat, hogy az vonzza az olvasókat, mert ez így nagyon nem figyelem felkeltő. Ami pozitívum, hogy a 1D-és fiúknak csak a képét használtad fel, de nem a valódi nevüket. Látok valamit a fogalmazásodba, amit nem tudsz kihasználni. Nem kell mindig történjen valami, mert ez a történés, ami nálad van, nagyon unalmas. A részeket össze tudnád kombinálna, hogy 2-3 részből legyen egy, és akkor talán elérné a megfelelő hosszúságot. Ez a tagoltság is értelmetlen szerintem, hogy első fejezet, nem tudom hanyadik rész. Ez olyan, mintha egy hosszú fejezetet feltagolnál, mert legtöbbször a fejezet és a rész ugyan az, személyfüggő, hogy ki hogyan nevezi. Ha csak a könyvekre gondolsz, azoknak is fejezetei vannak (már amelyiknek), a nagyobb egység pedig a kötet. Szerintem ha komolyan gondolod az írást, érdemes lenne átírnod a történetet, hogy izgalmasabb legyen.

10/6

Összesen: 30/20

Remélem nem bántottalak meg a kritikámmal, de kérted, én csak a véleményemet írtam le. Ha valamiben kell segítség nyugodtan írj.

xoxo,
 Henni S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése