2013. december 15., vasárnap

36. Kritika: Élve vagy halva

A blog megtekintéséért katt!

Kinézet: A fejléc az nagyon tetszik, csak Harryt nem ismertem fel rajta, de amúgy szerintem nagyon jó lett. A háttér már nem igazán nyerte el tetszésemet, esetleg lehetne valami halványabb bordó, ami menne a fejléchez. A modulok elrendezése nagyon jó, és a nevek is ötletesek. Összességében jól néz, és külön plusz pont, hogy a zenelejátszó nem indul el, csak kattintásra.

10/9,5

Helyesírás: Nem írtok a leghelyesebben. Az elején nagyon zavaró volt, hogy a pont előtt is tetettek szóközt, amit szerencsére később elhagytatok. Nagyon sok szót viszont külön írtok, ami amúgy összetett lenne, ilyen például az őrangyal, de sok ehhez hasonló van még. Sok még az elgépelés, ajánlom, hogy javítsátok át a részeket, mert sokszor már zavaró volt olvasni. Néha pedig ott van vessző, vagy pont ahol nem kellene, így a mondat értelmetlenné válik, mint külön egység. Van ahol olyan szavakat használtok, aminek vagy nincs értelme, vagy nem arra mondják, pl: "- Ez borzalmas, é - én nem is tudom mit mondjak - nyílós hangon motyogta. -". Milyen az a nyílós hang? És itt még vagy egy gépelési hiba is. Van még egy helyt, ahol a magas sarok helyett azt írtad/tátok, hogy hosszú sarok, ennek sincs így sok értelme: "Kissé botladoztam is közbe, mivel ez a leghosszabb sarkú,". Nem fogok mindent kiírni, szerintem észre fogjátok venni a hibákat ha visszaolvassátok a részeket.

10/5

Történet: Itt vegyesek az érzelmeim, mivel tetszik is meg nem is. Az alap ötlet nagyon jó, csak talán kissé kidolgozatlan. Értem arra, hogy vannak, olyan részek amik megmagyarázhatatlanok. Az egyik ilyen, hogy mi értelme volt leszúrni Suzant, ha a pasija is Lucyt szerette? És ha ezt mindenki tudta, akkor a másik miért járt Lucyval? Ez nekem nagyon értelmetlennek tűnt. Valamiért mégis tetszik a történet, elég egyedi, és megfogott, csak törekedjetek arra, hogy olyan dolgokat írjatok ami nem teljesen abszurdak, még ha túlvilágról is van szó.

10/8

Összesen: 30/22,5

Remélem nem bántottalak meg titeket a kritikával, de ti kértetek tőlünk, mi pedig őszintén szoktuk megírni a véleményünket.

xoxo, 
Hennie S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése