2013. december 14., szombat

35. Kritika: Another Life

A blog megtekintéséhez katt!

Kinézet:  A fejlécet nem véleményezem, mert azt én csináltam, a háttér viszont annyira nem tetszik. Szerintem egy egyszerűbb jobban mutatna, bár annyira nem rossz, mert legalább nem teljesen rózsaszín az egész. A blogon lévő színek nem passzolnak a háttérhez, az is rózsaszín kellene legyen, vagy legalább lila, de a kék mindenképpen kitűnik innen,  nem illik az összképbe. Körülbelül ennyi lenne, esetleg még egy chat-et betehetnél.

10/8

Helyesírás: Nem igazán találtam hibákat, helyesen írsz. Esetleg annyi, hogy párbeszédben, a pont után és a gondolatjel előtt nem mindig raksz szóközt. de ennyi, még veszőhibákat sem nagyon találtam.

10/10

Történet:Őszintén megmondva nem tetszik. Nem azt mondom, hogy a legsablonosabb, mert van benne eredetiség, csak éppen nem használod ezt ki.Az események gyorsan haladnak, és néhol eléggé kidolgozatlanok a történések. Például hogy lehet az, hogy két fél összeházasodik, de az adott fél gyerekei csak az esküvő előtt vagy után tudják meg, hogy lesz egy mostohatestvérük is. Egy másik: minek kell menni fodrászhoz esküvő előtt, ha az nem csinálja meg az alaklomhoz illő frizurát, csak vág és fest? Nem mondom, hogy nincs ilyen, mert biztos, de különös. Akkor az is fura, hogy pont az esküvő előtti pillanatban kéri meg Patricia Zoeyt, hogy legyen a koszorúslánya. Egy másik rész ami nem nyerte el tetszésemet, amikor Zoey zokogva rohant fel a szobájába, mikor megtudta, hogy Zayn odaköltözik. Még ha dühből is sírt, elég érdekes egy megnyilvánulás. Most így ennyi jutott eszembe. Azt tudnám tanácsolna, hogy ha komolyan gondolod az írást, akkor kezd előröl átnézni az egészet, és szerintem neked is fel fognak tűnni, hogy van pár fura rész benne, vagy olyan ami kevésbé kidolgozott. Kicsit fektess  több időt, az előző részekre, és csak utána folytasd, ha úgy érzed, így már jó. Szerintem van benne fantázia, ki tudsz ebből valami nagyon jót hozni, csak szánj rá időt.

10/6

Összesen: 30/24

Remélem nem bántottalak meg a kritikával, de te kértél tőlünk, blogunk mottója pedig az őszinteség. Próbáltam megírtam úgy, hogy az építő jellegű legyen, ha esetleg valamiben szeretnél tanácsot kérni írj nyugodtan.

xoxo,
Hennie S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése