2013. december 25., szerda

38. Kritika:* My life in the new school*

A blog megtekintéséért katt

 Kinézet: Nekem nem tetszik, az egész olyan semmilyen. Szerintem készíttess egy fejlécet, ha gondolod én is csinálhatok, az email címemet már tudod. Szerintem állítsd egyszerű sablonra, mert ez a kinézet így nagyon furcsa.

10/4

Helyesírás: Viszonylag helyesen írsz, de rengeteg a szóismétlés, ami nagyon zavaró. Nagyon sok "és"-t és "volt"-ot használsz, amit el is hagyhatnál, csak másképp kellene fogalmazz. .

10/8

Történet: Nem sok fejezet van  fent, de amit eddig olvastam, az nagyon nem tetszik. A fogalmazásmódod nem éppen a legjobb, mint ahogy írtam korábban sok a szóismétlés, és a mondataid túl egyszerűek. Annyira szép a magyar nyelv, és olyan sok szinonima van benne, használd ki, tegyél bele szépen formált mondatokat. Kicsit több időt fordíts rá, nézd át a részeket, és ahol gondolod, hogy sok van bizonyos szóból, javítsd át. Amit pedig kiírtál, hogy  + rész szülők, és abba pedig az alkotás folyamatát írtad le, az felesleges volt, és egy olvasó kedvéért ne változtasd meg a történetet. Úgy érzem, hogy van a történetedbe fantázia, csak éppen nem tudsz belőle sokat kihozni jelenleg. Azt tudom ismét csak tanácsolni, hogy nézd át a részeket, és szerintem rá fogsz jönni, hogy hol nem jó.

10/5

30/17

Remélem nem bántottalak meg a kritikámmal, de csak a véleményemet írtam le, blogunk mottója pedig az őszinteség. Ha kell valami segítség írj nyugodtan.
xoxo,
Hennie S.

2 megjegyzés:

  1. Szia. Köszi a kritikát, és megfogadom, a tanácsodat. Valamilyen szinten. Tudsz segíteni a háttér-fejlécnél?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Írtam neked egy e-mailt, ott megbeszélhetjük a részleteket.

    VálaszTörlés