2014. április 4., péntek

Új szerkesztő - Avagy Szaffy bemutatkozik

Szép napot minden kedves Honest Critics böngészőnek!

Tehát akkor itt lennék, vagyis hát ezek szerint a kedves őshonos szerkesztőknek tetszettek a munkáim és elég színvonalasnak találták őket, hogy csatlakozhassam a bloghoz. Tehát, bemutatkozáskor nem igazán vagyok a szavak embere, annál inkább a kritikaírásban. Egy valamit leszögeznék: Én, kritikát írok és nem kritizálok. Igen, mondták már, hogy túlzásba viszem az őszinteséget, viszont tiszta lelkiismerettel állíthatom, hogy még senkit nem aláztam meg és nem fikáztam a történetét. Tehát, ha kritikát kérsz tőlem, számíts rá, hogy őszinte leszek. Rossz szavak miatti reklamálást a gyártónál tessék várólistára rakni.

Szóval visszatérve hozzám... Tizenéves lány lennék, egy picivel közelebb vagyok a második évtizedemhez, mint az elsőhöz.
Pár hete fejeztem be a történetemet, (Repülj magasra!) így most teljes erőbedobással belevetem magam a design és kritika világába.



Tehát ezentúl amit művelni fogok:

Őszintén és bizonyos mértékig pofátlanul, természetesen kérésre mondom meg a véleményemet, azaz kritikát írok.

Kérhettek tőlem fejléceket és teljes design átalakítást. 
(amit ez esetben meg kell adnod: fejlécen szereplő személyek valódi neve, cím, színvilág, egyéb kérés)
Amit fontos tudni: Készítek animált fejléceket, amit a saját blogomra kattintva megszemlélhettek

Ugyanezekkel az adatokkal készítek könyvborítókat is.

Készítek színváltós, villámlós, esős és ehhez hasonló gifeket.
Avagy képeket animálok
Valamint a listámon van még a képek átszínezése, feliratozása...

Szívesen hozok gifeket, háttereket, inspiráló képeket...

(Hamarosan folytatom a trailerek készítését is, ami most technikai okok miatt szünetel. Mindenesetre küldök két youtube linket, az eddigi trailereimről)


Ami viszont fontos: időm hiányában maximum 5 rendelést vállalok. viszonylag gyorsan dolgozom ugyan, de ez egy megszabott limit, ha nem gond.
Remélem elég meggyőző bemutatkozást sikerült összehoznom. Ha ezek közül bárkinek szüksége van bármire, ráadásul alkalmasnak tart rá és bizalmat szavazva nekem engem választ az írjon nyugodtan. Elérhetőségem: albertevi99@gmail.com
És akkor következzék néhány munkám.

Figyelem! Egyetlen fejlécnek sincs gazdája. Tehát, ha valakinek netalán tán szüksége van valamelyikre az szóljon!






 
(Ha valakit érdekel, ehhez a fejléchez teljes design is tartozik, amit valószínűleg hamarosan a blogra is kirakok)


(Saját trailer, saját blogomhoz)



Üdv mindenkinek: Szaffy



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése