2014. április 27., vasárnap

#Rendelt fejlécek, elvihető fejléc alapok

 Sziasztok! Ismét pár elkészült munkámmal, illetve elvihető fejlécalapokkal jelentkezek, ha bárkinek tetszik valamelyik fejlécalap nyugodtan viheti, csak kérem jelezze valamilyen formában.
Amúgy kicsit szerkesztve lett a Rendelések menüpont. Láthatjátok, hogy ki mit és mennyit vállal kritikából, fejlécből, design átalakításból, stb. Nézzetek be oda is és rendeljetek, ha szükségetek van valamire.

 Rendelt fejlécek


Elvihető fejlécalapok







xoxo,
Hallie Sanford

60 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha nem gond én elvinném a 3. és az utolsó fejléclapot!
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Szervusz! Én elvittem a harmadik fejlécalapot! Remélem nem bánod! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elvihetem az első fejléclapot? :)

    VálaszTörlés
  4. helo! vittem a barna fejécealapot! köszi :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! elvittem az 1. fejlécalapot:)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Elvittem a 3. fejléclapot :)

    VálaszTörlés
  7. Sziia. Elvittem a harmadik fejlécalapot! :)
    Ui.: gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Vittem a 3.-at és a 4.-et :)

    VálaszTörlés
  9. szia!vittem a 2.at és a 3.at:) köszi!:)

    VálaszTörlés
  10. Szia
    elvittem 3.at :) Köszi :)

    VálaszTörlés
  11. Szia
    vittem párat

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Elvittem az egyik fejlécalapot! Annyira gyönyörűek lettek. *.*
    Csak így tovább. :)

    Massie B.

    VálaszTörlés
  13. Szia vittem az utsó fejléc alapot

    VálaszTörlés
  14. Szia! Vittem egyet!
    Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  15. Szia :) Vittem a harmadik fejlécalapot! :)
    Csodálatosak lettek.
    Ölel, Lena

    VálaszTörlés
  16. Szia! Elvittem a 3.-at! Nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
  17. Szia:)
    Elvittem a harmadikat és a negyediket:)

    VálaszTörlés
  18. Szia:)
    Elvittem a harmadikat és a negyediket:)

    VálaszTörlés
  19. szia! :)
    A 3. fejlécalapot vittem erre a blogomra: --> http://venice-louisfanfic.blogspot.hu
    köszönöm szépen!
    ~pepa

    VálaszTörlés
  20. Szia! Az utolsó fejlécalapot vittem!
    Gyönyörűek!
    xx.Aurora

    VálaszTörlés
  21. Szia elvittem a 4. képet! koszonom! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Elvittem az ötös fejlécalapot ha nem gond. :) Köszönöm :*

    VálaszTörlés
  23. Szia! Elvittem egyet! Köszönöm! ^.^

    VálaszTörlés
  24. Helló! Vittem a 4. alapot! :D

    VálaszTörlés
  25. Szia!:)
    Elvittem kettőt.
    Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  26. Szia! Elvittem az utolsót! Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  27. Szia! Elvittem az utolsót! Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  28. Sziaa elvittem az egyiket :) Köszi!

    VálaszTörlés
  29. Szia vittem az utolsó előttit, meg az azelőttit, köszi:)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Elvittem a harmadikat,köszi:)

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Elvittem a harmadikat,köszi:)

    VálaszTörlés
  32. Szia:)) Én is elvittem a harmadikat :)

    VálaszTörlés
  33. Szia:)) Én is elvittem a harmadikat :)

    VálaszTörlés
  34. Szia:) Vittem a negyedik fejlécalapot:)

    VálaszTörlés
  35. Szia:) Elvittem a harmadikat :)

    VálaszTörlés