2014. április 6., vasárnap

49. Kritika: Vegas baby


 

Kinézet
Első ránézésre a fejléced nagyon megtetszett és ez jó jel. Tehát ha valaki benézz a blogodba, az nem szalad világgá. A képre nézve tényleg Las Vegas jut eszembe.
Viszont ahogy felveszem a képzeletbeli szemüvegemet (nem vagyok szemüveges amúgy) látok benne hibákat. A legfőbb gondom azzal van, hogy kicsit zavaros és zsúfolt. A háttér eléggé átveszi a hatalmat a szereplőd elől. Én a szereplőt mindenképpen egész le raknám, mert elég furi, hogy a levegőben ül. Az alap nincs olyan szépen eldolgozva. A középen lévő napszemcsis hölgy kicsit elvonja a tekintetemet és az a szandál kicsit betrollkodik, de se baj :)
A háttered passzol a fejléchez, a blog alaphátterével pedig remekül megvannak a kontrasztok. Én személy szerint beállítanám, hogy a háttér ne görögjön az oldallal, de ezzel nincs semmi baj. A moduljaid között viszont van egy apró hiba: a verseny képet mindenképpen legalulra rakd, kérlek. A bloglovin-t is lejjebb raknám, de te érzed.
KINÉZET: 7/10


Történet
Nagyon szeretem ha egy blognak van trailere így természetesen a kinézet átböngészése után rögtön megnéztem a videót. Szóval... Igen, tettszett csak volt ahol sok volt a szöveg, kevés idő a olvasásra.
A rövid tartalom nagyon megragadott és izgatottan fogtam az olvasásba. A történeted nagyon magával ragadó. Szépen fogalmazol, elírással vagy szóismétléssel ritkán találkoztam. Nem érzem sablonnak így csak gratulálni tudok.
TÖRTÉNET: 9/10


Egyéb hozzáfűzni való:
Alapjába véve tetszik a blogod, csak így tovább.

Összpontszám: 16/20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése