2015. január 18., vasárnap

#Felhívás PLL-es szerepjátékra!

Sziasztok! Tudom már rég jelentkeztem, és el is vagyok maradva a rendelésekkel, csak vizsgaidőszak közzepén vagyok, így most nem tudok blogokat olvasni, de nemsokára pótolom őket. Viszont most egy felhívással érkeztem, ahogy a címből is láthatjátok. A felhívásról szóló szöveget idézni fogom, arról az oldalról, ahonnan a videót is linkelem.
"Érdekel téged egy játék, melynek történetét Te írod? Egy játék mely felejthetetlen élményeket nyújt? Van elég időd ahhoz, hogy kezedbe vedd kedvenc PLL-es szereplőd életét? Ha igen, akkor jelentkezz játékosnak itt kommentbe", amiben megírod az e-mail címedet én pedig felveszem veled a kapcsolatot!A játékba nagyon könnyen be lehet illeszkedni, jó a társaság, és a játék mindig izgalmas. Amit még tudni kell róla, hogy Ali visszatérésével indul, de onnantól kezdve a szereplődet te irányíthatod, olyan személyesigét kialakítva neki, amilyet csak szeretnél, persze bizonyos határokon belül.
Ha valaki kedvet kap hozzá nyugodtan jelentkezzen, és bővebben megbeszéljük a tudnivalókat.

forrás:xxx

xoxo,
Hallie Sanford

4 megjegyzés: