2014. október 28., kedd

64. Kritika: Time of pain

Bună seara minden kedves Honest C. olvasónak!
Mivel a művészettörténeti szüneti házimba olyan jól belelendültem [és a megadott min. 3 oldal helyett 7 oldal lett], egy csoportban felajánlottam, hogy írok kritikát, így...
Meg is érkeztem a következő kritikával.

Blog megnyitásáért KATT

Kinézet.
A design saját, és a szerkesztő maga mondta, hogy még nem érzi magát teljesen biztos alkotónak, valamint fel van tűntetve, hogy ez csak ideiglenes, így nem merülök annyira bele.
A fejléc nekem nagyon tetszik - kezdő létére - valahogy sikerült megfognia vele. A png-k nincsenek csak úgy összeszórva, van köztük összhang. Bár a bal oldalon lévő feliratot kicsit élesebben hagytam volna, hogy jobban olvasható legyen. Valamint a férfi bal oldalát ennyire nem tűntettem volna el.
Elrendezés - túl nagy a üresség jobb oldalt [ezzel nem arra utalok, hogy két oldalas menüt csinálsz], csak arra, hogyha bal oldalra képzelted a menüsort, akkor a szövegrészt nagyítsd meg. De egy olyasmi elrendezést is el tudok képzelni, mint ami jelenleg ezen az oldalon van, csak ellentétbe. A színek szépen, harmóniában vannak egymással, nincs szemkisütés, sem hunyorgatós, bogarászós elütés. Talán valamivel nagyobbra állítanám a betűméretet, hogy könnyebben olvasható legyen.
A részeket betenném a Feliratkozók alá, majd a chat, és legaljára pedig a cserék.
Amit hiányolok: nem lehet a chaten kívül máshol nyomot hagyni magunk után [kommentekre gondolok].
10/8

Történet
Mivel csak prológus és 1. rész van így külön venném, ha nem gond.
Prológus - figyelemfelkeltő, lényegretörő, és teljesen egyedi. Nem sablon, nem tucat, ilyen máshol keresve se találsz!
1. rész - Tiszta, követhető szál. Kidolgozott karakterek, leírásban és elbeszélésben arányos. Nem tudok mit mondani. Nyertél még egy olvasót ;). Mint már említettem egyedi, nem hanyagolt, nem összecsapott. Látszik, hogy foglalkozol vele, és nem csak úgy unalomból/divatból írod. A szereplők nevei egyediek szintén, és a helyszín is, valamint az "ünnepnap" ami köré minden épül.
10/10*

Helyesírás.
Helyesírási hibát nem találtam, a tagolásban sincs kivetnivaló. A szöveg gondozott, nincs mit ragozni. Ez egy szépen megírt, kidolgozott, alaposan átnézett, egyedi történet, amit érdemes olvasni [és érdemes nem abbahagyni].
10/10
Összesen: 30/28 [design miatt, az a 2 pont, ami hanyagolható, mivel ideiglenes]

NE TÉVESSZEN MEG az, hogy nem perfect a design, és az elrendezés, ami mostanában nagyon elterjedt ugye. A blogolás lényege nem a kinézet [ne ítéld meg a könyvet a borítójáról] hanem a történet!
Ez egy olyan történet, ami egyedi, és érdemes követni! Sajnos az ilyen blogokat nem találják meg, és nagyszerűségük ellenére kevés olvasóval rendelkeznek!



Miss D.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, igyekszem megfogadni a kinézethez vonatkozó tanácsaid, és nagyon örülök, hogy tíz pontra értékelted.c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit^^
      Örülök, hogy tudtam tanácsot adni :)
      Ez csak természetes, egy ilyen történetnél ;)

      Törlés
  2. Szia! Én is kérhetek egy kritikát erre a blogra? http://changemymindfanfiction1d.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Felírtalak, de legközelebb kérlek a Rendeléseknél jelezd kérésed!

      Törlés