2014. október 30., csütörtök

65. Kritika: New Life...In which you are

Hey^^
Hallie-vel cseréltem egy kritikát, ha nem gond az íróknak. Igazából mindkettőnek Justin Bieber a főszereplője, szóval olyan nagy problémát nem hiszem, hogy okoztunk.

Blog megnyitásáért KATT

Kinézet.
A történet olvasása után elment a kedvem, hogy még részletesen kielemezzem a design-t is.
Színek összhatása megvan, fejléc hát... lehetne jobb, de már láttam rosszabbat is. Modulokra fogjuk rá, hogy egész rendben vannak.
10/4.5

Történet
A részek rövidsége szép szóval is gyér. Talán egypercesnek elmennének. Ariana karaktere agyonhasznált és szeintem ha édesanyám nem tolerálná nagyon a barátomat, nem tennék még rá egy lapáttal, hogy nekiugrok, inkább szépen elbeszélgettem volna vele, hogy ez az én életem, én hozom a döntéseimet, maximum majd tanulok belőlük.
Hol a repjegy? Jázmin csak úgy simán felszáll, minden tudnivaló nélkül? Szüleinek nem kellene szólni, hogy "hé bocs, Nessie valamit tervez, repülővel leléptünk, puszika"??? És ha KANADÁBA MENNEK BP-RŐL akkor nem kellenének bőröndök, meg előzetes papírok, intézkedések? Bármi, akárni? Utána jártál te egyáltalán valaminek is?
Na végre elértük, hogy legyen leírás is. De kérlek, tagold! Összefolyt az egész, és kapkodtam a fejem, hogy mikor Bence - mikor Dávid. ÉS... 13 évesen lefeküdni valakivel? Egy hónap alatt? Mond, melyik világban élsz? Mármint ha most irnád, és nem 2014 elején, akkor még "megérteném" hisz a mai világ ifjúsága nagyrészt itt tart, hogy 12-13 évesen inni+lefeküdni valakivel, de... MIÉRT ÁLLSZ BE A SORBA? Azt hiszed ez menő? Hogy erről írni milyen klassz? Nézz körül egy kicsit a kultúráltabb társaságoknál. Tizenhárom évesen [azaz 7.-ben] nem a bulikon,az iváson és a fiúkon járt az eszem, hanem a sárban való focizáson, a parkban való röhögésen, a haverokkal való lógáson.
Ki fizette a szobát? Reptérről hogy jutottak a hotelig? Vanessza csak úgy magyarul lespannolt a recepcióssal?
"A nagy franciaágy hófehérre volt festve" - valaki javítson már ki ha tévedek, de mióta festik az ágyakat? Vagy ez valami kanadai szokás?
Honnan volt fogkeféje? Fogkrémje? Semmit nem vitt magával. Please, God.
El nem hiszem, hogy Bencének 4 év után is ugyanaz a száma - de ez még belefér. És hogy emlékszik egy 13 évesre. Oh, és nem mellesleg 21 éves Bence a jelenben!!!
Honnan tudja, hogy Torontoban dolgozik? És ki az aki Magyaro.-ról Kanadáig megy egy konci miatt? Közelebb is koncerteznek, tudod európai turné, meg ilyenek. Exeknek nem szokás örülni.
Honnan, honnan, honnan, a jó istenből szedte elő a ruhákat? Vagy valami varázsszekrényük van, és ha kinyitja a hotelét, akkor aa saját szobájából átteleportálnak a ruhák?
Kanadában nem tudják mi az kakaós csiga :/. Mellesleg 10kor, hogy-hogy nincs ébren Vanessza? És nem keresi Jázmint?
Ha már vagy olyan kedves, és kihagyod Bence sztoriját, akkor legalább t a g o l d! Tánc miatt ki vet meg kit és miért??? Miért kellene megvetni egy táncos fiút? Kérlek.
Tudod, örülök, hogy zuhanyzásnál már leesett neki, hogy megcsalta a barátját a három évvel ezelőtti exével.
 Hányszor mondjam még, hogy van elég ruhám és nem kell mindig venned nekem?  - aranyos, nézve hogy egyszál magukba utaztak ki.
Hol vannak a jegyek? A szekus bácsik? A nyakba akasztható, lógos VIP jegyek?
VIP nem a backstage-et jelenti *fogomafejemdemindjártkidokvalamitazablakon-emoji*
Tehát Jázmin megint megcsalta a barátját, de nem számít! Miért is számítana?
Oh, és kanadában a öltöző ajtója a mélygarázsra nyílik? Vagy esetleg az öltöző előtti folyosón állnak  a lamborhinik? Jajj, majd elfelejtettem [te viszont rendesen] hol van Nessie?
Most már tudsz kármkodni is? Ez az!
"leleményes méretét" - oké. most megyek és új folyót kreálok, annyira kell röhögnöm és sírnom egyszerre.
Pár napot se bír ki a barátja nélkül? Amióta Nessie áthívta magához, egyetlen egy kósza gondolat se volt a srácról!
Mintha olyan sűrűn mennének a gépek Kanadából Bp-re. És Nessie fejből fújja az összes járatot. Meg persze majd a jegyek is a semmiből meglesznek. És hely is lesz.
Hova, hova pakolnak???
Bad boy, aki sír? Ugyan.
Sokadik vodka? Már rég úton a detoxba kellene lennie...
Helyes pultossrác, csúcsforgalomban törődik, és otthagyja a műszakot. De ari már.
Dávid szakított vele? És még komolyan ő van kikészülve? Komolyan?
Egyébként meg, hogy a jó istenbe vitte haza az ismeretlen pultossrác?
MINDENKI, ismétlem MINDENKI tudja már, hogy ki Justin Bieber. És ha Jázmin olyan nagy fan, az anyukájának akár még fél albumot is ismernie kellene, mert annyit nyomatta életében.
4 éves kislánya volt, és elment bulizni? oO - ŐSZINTÉN HÁNY ÉVES VAGY TE?

Mint az valószínűleg észrevetted, hogy folyamatos olvasás mellett írtam a kritkát. Nos, én most megyek, beülök a sarokba és feladom az egész eddigi életem. Hogy én még egy ilyen összecsapott, légbőlkapott, minősíthetetlen "írásnak" csúfolt valamire, nem szántam rá az életemből idő,t az biztos.

10/1 - csak azért mert a 9. "fejezet" végére sikerült elbúcsúzni az anyjától és spórolt pénzen [amit munkával keresett meg] utazott el.

Helyesírás.
Ez az egész ismét, csak egy édes álom volt, de a fránya csókig megint nem jutottunk el.
Miután kinyomtam az ébresztőmet, lassan kinyitottam a szemem. A fény most nem árasztotta el, az amúgy is világos szobámat. Mikor kinéztem az ablakon, jó pár esőcsepp versenyzett azon, hogy ki ér le előbb az ablakom üvegről. [1. rész - pirossal helyes]
Figyelj oda az összetett mondatoknál, hogy nem csak egy vesszőt lehet beletenni - sőt kell is. Valamint vigyázz a szóismétléseknél [ablakom]
Gyorsan megmosakodtam, fogat mostam majd magamra kaptam ezt a szettet. 
MI AZ HOGY EZT A SZETTET? És, ha könyvben [neadjisten] megjelenne, akkor még be is szúratnád oda a képet? Ha írsz, akkor tedd azt tisztességesen. Nem hiába van olyan, hogy LEÍRÁS.
nagyképű kis p**a vagyokMennyi vagy 12-13? Vagy káromkodj rendesen, vagy ne írd bele.
- Jázmin. - hallottam kintről a hangomat.- figyelj oda kérlek, kérlek, kérlek!
Nem,nem,nem,nem és nem! A számokat még mindig kiírjuk betűvel!
Szépen kérlek ne ugrálj az igeidők között! Írd inkább sima múltba, az senki sem zavar!
Helyesírásodra rá lehet fogni, hogy rendben van, de...
VESSZŐK + MONDATTAGOLÁS + SZÓISMÉTLÉS !!!
10/4

Összesen: 30/9.5

Sajnálom ha megbántottalak, de őszintén... hagyd abba. Menj, olvass sokat, fejlődj. HA újra írni támadna kedved, nézz utána a dolgoknak és ne kezdj sablonsztoriba.

Miss D.

1 megjegyzés:

  1. Juj ... ez kemény :O én se akarok senkit megbántani, de ... jajjjj ... vííí ... áuuuu... óóó ... huuuh
    Sajnálom!

    VálaszTörlés