2014. január 20., hétfő

#3 Blogajánló

Ismét egy blogajánlóval érkeztem. Az előző bejegyzésben kiírtam, hogy bátran kérdezhettek askon is, úgyhogy hajrá, jöhetnek a kérdések, nem csak a bloggal kapcsolatban, bármilyen kérdést szívesen fogadok.
De akkor rátérnék a blogra. Nekem személy szerint ez az egyik kedvencem, így bátran ajánlom nektek is. Nem történetes blog, hanem kritikás. Film, zene, klip, sorozat kritikákkal foglalkozik, és még egyéb dolgokkal. Mindig megpróbál aktuális információkkal szolgálni, több oldalról tájékozódik, hogy hiteles legyen az, és kérésre is ír kritikát filmekről, sorozatokról vagy zenékről. Az blogján kint vannak a sorozat premierek időpontjai, van 2014-es naptár, szavazások, és még egyéb dolgok. Én azt tudom tanácsolni nektek, hogy nézzetek be az oldalára, mert tényleg nagyon jó.
A blog neve Revorina critics szerzője pedig Réka. Ő nem tud arról, hogy most ajánlót írtam a blogjára, de szerintem (vagyis remélem ) nem fogja bánni. Tényleg ajánlom nektek, hogy nézzetek be, mert sok hasznos dolgot fogtok találni.

xoxo,
Hallie Sanford

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése