2014. január 1., szerda

#2. Blogajánló

Először is szeretnék Boldog Új Évet kívánni minden kedves olvasónknak, szerkesztőtársam, Victoria Wolf nevében is!


 Kicsit késve, mint ígértem, de itt lennék a második blogajánlóval. Most egy One Direction fanficot fogok nektek ajánlani, aminek a szerzője Anna, a blog címe pedig Raised in Hell Szerintem azt már legtöbben tudjátok, hogy nem vagyok oda ezért a típusért, de legutóbbi kritikaírásomnál rátaláltam egyre, ami nagyon megtetszett. Ez a blog végre nem sablonos, sőt a fiúk feltűnése sem volt zavaró.
Kicsit a történetről. Nem egy hétköznapi sztorival találjuk szembe magunkat, (ha van is hasonló blog, én nem találkoztam még vele) hanem egy olyannal, ahol egy párhuzamos világban él a főhősnőnk, ami a Pokol. Főszereplőnk Noah Smith, aki 18 éves, egy ikertestvére van, anyjuk elhagyta őket, ahogy az apjuk is, testvérével pedig elfordultak egymástól. Egyetlen egy barátja volt, akire mindig számíthatott, James. Ott mindenki, aki elérte a húsz évet, felküldtek a földre, ahol bizonyítani kellett a rátermettségüket. Egyeseket a csábításra, másokat a pusztításra képeztek ki, hogy egy hét alatt elvégezhessék a rájuk szabott feladatokat, különben bukott ördögnek minősülnek, és száműzik őket a Pokolból is.
Ez a szabály viszont megváltozott, így minden tizennyolcadik életévüket betöltő ördög a földre kellett menjen, viszont a felkészülésre csak egy napjuk volt. A főhősnőnk, Noah feladata, egy fiú életének a tönkretétele. Noah, viszont nem híve a kegyetlenségnek, így ez a feladat számára nem is bizonyul egyszerűnek. Dolgát nehezíti, hogy sok titkot megtud, illetve megismerkedik valakivel, ami mindent megváltoztat. Többet nem szeretnék elárulni belőle, mert nem akarom elmondani a legjobb részeket. Ami miatt érdemes még olvassátok, hogy a fogalmazása nagyon szépen kidolgozott, karakterei jól megformáltak, szinte azonosulni lehet a szereplőkkel, és a cselekmények nagyon részletesen vannak megírva. Szerencsére nem egy olyan történet, amiben a két szereplő öt percnyi ismeret után egymásba szeret, ez ennél itt sokkal hosszabb folyamat. Szerintem érdemes elolvasnotok, mert igazán nagyszerű egy blog. Ami engem meglepett, hogy tényleg egy szuper fanfickel találkoztam, és alig volt rendszeres olvasója, illetve semmi visszajelzést nem kapott, ezért megérdemli az ajánlót.
Érdekel titeket mi lesz Noahval? Vajon sikerül-e teljesítse a küldetést, vagy bukott ördög lesz belőle. Olvassátok el, és tudjátok meg mi fog történni vele!
xoxo,
 Hennie S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése