2014. február 12., szerda

45. Kritika: Gimis éveim

A blog megtekintéséért katt!

Kinézet: Nagyon tetszik, nincs is sok dolog amit hozzáfűzhetnék, csak a háttérben találok kivetnivalót, amiért mozaikos, de ezt leszámítva nagyon szép az egész.

10/9.5

Helyesírás: Nem lenne gond vele, csak az elgépeléssel, erre figyelj, mert nagyon sok ilyen hibád van,. Azt tudom tanácsolni, hogy olvasd át a bejegyzéseket, és biztos észreveszed őket te is.

10/9.5

Történet: Nagyon tetszik, igaz van egy kis SzJG jellege, de ahogy te is írtad, a napló szerű gimis élet bemutatása csak ilyen lehet. Nagyon tetszik, ahogy a karaktert megformálod, és az egész történet, amilyen stílusban írod, sok helyen felnevettem. Amit hibának mondanék,  amikor a büfés sráccal beszélgetett Csilla, és azon gondolkozott, hogy nem tudja melyik Márk, de előtte már említette a nevét, és rögtön utána is. Nem zavart ebben az esetben a rész hosszúsága sem, és fel is iratkoztam, nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, ritkán találkozok ilyen jó bloggal. Amit én még szívesen látnék, az egy oldal a többi osztálytársról és tanárokról, de anélkül is nagyon jó az egész.

10/9.5

Összesen: 30/28.5

Az említett hibák miatt nem tudtam sehova sem tízet adni, de tény, hogy tehetséges vagy az írásban, és nagyon jó a blogod. A te kritikád rövidebb lett az átlagnál, ami csak jó, mert a hosszú megjegyzések azt jelentik, hogy sok a hiba egy blogba, a tiedbe pedig csak minimális. Azt tudom tanácsolni, hogy figyelj oda azokra, amiket leírtam, és tökéletes lesz a blogod.

xoxo,
Hallie Sanford

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése