2015. szeptember 12., szombat

#GIF-ek - Candice Accola

Sziasztok! Tudom iszonyatosan eltűntem, amit nagyon sajnálok, és kivételesen nem a suli miatt, hanem, mert dolgozom, és mire hét körül hazaérek reggeltől már nincs sok időm de igyekszem azért néha jelentkezni, és pihenésképen blogokat olvasni, hogy haladjak a kritikákkal. Azért nem akartam csak egy üres magyarázkodó bejegyzéssel érkezni, így hoztam nektek pár gifet Candice Accolárórl, aki már amúgy a King vezetéknevet használja, (valószínű felvette a férje nevét) és most várja első gyermekét Joe Kingtől, akivel lassan éve kötött házasságot, és aki a The Fray gitárosa, mármint a férfi, és nem Candice. Joenak már van két gyermeke az előző házasságából, akik képekből ítélve nagyon szeretik Candicet, sok időt töltenek együtt négyesbe. Az, hogy Candice várandósága hogyan fog hatni a sorozatbeli szerepére, még nem tudni pontosan, bár egy interjús videóból számomra az derült ki, hogy nem igazán hagyná ott a sorozatot. Na jó azt hiszem kissé sokat beszéltem már Candicről, bár még tudnék róla, de ez nem olyan bejegyzés, így hozom is a gifeket. Jelenleg csak ennyi van róla a gépemen, mert még nem másoltam fel mindent a régiről. Amúgy azért van róla ennyi gifem, és még több képem, mert Caroline a karakterem egy TVD/TO szerepjátékban. 










































xoxo,
Hallie Sanford

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése